כפרי נופש באירופה בקיץ - מחירים ומבצעים

איפה תוכלו למצוא חבילות ומבצעים לכפרי נופש באירופה ביולי ואוגוסט 2014? מהם האתרים המובילים והמומלצים? וכמה זה יעלה לכם? כל התשובות, בכתבה הבאה.

אם אתם מחפשים נופש משפחתי באווירה קצת שונה מבטן גב בכרתים או רודוס, כפר נופש באירופה הוא אופציה מצויינת עבורכם. כפרי נופש אלו מיועדים למשפחות ולכאלו שאוהבים לראות הרבה ירוק וטבע מסביבם.

ישנן כמה מדינות באירופה שבהם מרוכזים רוב כפרי הנופש כאשר המדינה הפופולרית ביותר בענף תיירות זה היא הולנד ולצידה איזורים כמו אגם גארדה והיער השחור שחולש על פני כמה מדינות שונות כמו גרמניה, שוויץ וצרפת.

מה הם בדיוק כפרי נופש באירופה ומה הם מציעים?


כפרי הנופש בהם אנחנו עוסקים הם למעשה מתחמים גדולים המפוזרים במדינות צפון מרכז אירופה וממוקמים בפארקים ויערות מסודרים המותאמים לנופש משפחתי. ברוב כפרי הנופש האירוח מתבצע למעשה בוילות גדולות הכוללות חדרי שינה, סלון ומטבח מאובזר. הפארקים האלו כוללים בדרך כלל גם מתקנים רבים ואטרקציות נוספות המתאימות לכל המשפחה כמו למשל מגרשי ספורט, מתקני לונה פארק, פארקי מים ועוד.

רוב כפרי הנופש באירופה משתייכים לשתי רשתות ענק המציעות מגוון עצום של כפרי נופש שונים בהולנד ובמדינות נוספות. שתי הרשתות הן לנדל (Landal) וסנטר פארק (Center Parcs). אמנם ניתן להזמין חדרים ווילות ישירות באמצעות אתרי החברות אך ישנם גם אתרים ישראלים המציעים לקנות דרכם את הוילות וכן מציעים חבילות ודילים הכוללים גם טיסות הלוך חזור, העברות, רכב שכור ועוד הרבה דברים שתצטרכו לצורך כך.

בכתבה הבאה נציג לכם כמה דוגמאות של דילים וחבילות נופש שכמה אתרים ישראליים מציעים לכפרי הנופש באירופה של לנדל וסנטר פארקס ואולי עוד כמה כפרים אחרים. להלן התוצאות:

דילים וחבילות לכפרי נופש באירופה בקיץ 2014


אתר נט טרוול מציע כמדי שנה עשרות דילים לכפרי נופש בפסח ולקיץ. גם הפעם מצאנו באתר זה עמוד מרוכז ובו מבצעים לכפרי נופש באגם גארדה שבאיטליה, היער השחור בגרמניה, כפרי נופש בבריסל שבבלגיה ועוד רבים וטובים. אז הנה לפניכם כמה דוגמאות שמצאנו לקיץ 2014:

כפרי נופש בהולנד בקיץ 2014

כפי שכבר סיפרנו לכם. הולנד היא המקום המציע את המספר הרב ביותר של כפרי הנופש המשפחתיים. באתר נט טרוול מציעים מגוון חבילות ודילים לפסח 2014 לכפרים השונים במחירים של החל מ-789 יורו לאדם. בין כפרי הנופש המוצעים אפשר לציין את Rabbit Hill (רביט היל), Coldenhove, De Koornmolen ואת Klein Ruwinkel של רשת כפרי הנופש לנדל. החבילות כוללות ברובה המקרים טיסות, רכבים שכורים, ניקיון ועוד.

כפרי נופש באגם גארדה - קיץ 2014

חבילה הכוללת 7 לילות באגם גארדה בפסח הקרוב באתר הנופש אונדה בלו, טיסות הלוך חזור לורונה, רכב שכור לשבוע ועוד ב-590 יורו לאדם, דיל לפסח באגם גארדה באתר הנופש קורטי דל לאגו (Le Corti Del Lago) המציע 7 לילות בוילה באתר הנופש, טיסות, העברות ועוד ב-689 יורו לאדם.

כפרי נופש בחבל אלזס - קיץ 2014

חבל אלזס הוא חבל ארץ שנמצא בשטחה של צרפת ובו ישנם גם מספר כפרי נופש למשפחות. באתר נט טרוול מציעים לפסח 2014 חבילה לכפר הנופש הנקרא רזידנס אגווישים באלזס הכוללת שבעה לילות בכפר הנופש, טיסות הלוך חזור לציריך ורכב שכור ב-889 יורו לאדם.

כפרי נופש בבלגיה - קיץ 2014

גם בבלגיה ניתן למצוא כמה כפרי נופש מצויינים המרוכזים רובם באיזור המיוער הארדנים. בנט טרוול מציעים כמה דילים לפסח בכפר הנופש באיזור זה הנקרא רזידנס דורביי (Résidence Durbuy) המציעים וילה המתאימה ל-5 אנשים ל-7 לילות, טיסות הלוך חזור לבריסל, רכב שכור, ניקיון וסט מצעים ב-799 יורו לאדם.

כפרי נופש ביער השחור - קיץ 2014

אחד מהאזורים הגדולים והמבוקשים ביותר בענף כפרי הנופש הוא איזור היער השחור שחולש על פני המדינות גרמניה, שוויץ וצרפת. בנט טרוול מציעים כמה דילים ליער השחור בפסח 2014 כמו למשל חבילת נופש הכוללת 7 לילות בכפר הנופש אופינגן שבשוויץ החל מ-799 יורו, דיל לפסח 2014 לשבוע בכפר הנופש בד בליק שבאיזור "בד בלינגנן" (Bad Bellingen) ב-989 יורו לאדם ועוד חבילות נופש לכפרי נופש נוספים כמו Schwarzwälder Hof, Alte Post ו-Markushof.

שדות גדולים וירוקים בכפר הנופש רזידנס דורביי 

כפרי הנופש של לנדל בקיץ 2014

חברת התיירות הישראלית "נויה הולידייס" היא הנציגה הרשמית של רשת כפרי הנופש לנדל בישראל ובאתר האינטרני שלה ניתן להזמין ישירות וילות במתחמי הנופש שלה וכן חבילות הכוללות גם טיסות ורכבים שכורים. באתר האינטרט של החברה, הצלחנו למצוא מבצעים רבים בכפרי הנופש של לנדל במחירים של החל מ-750 יורו לאדם. הנה כמה דוגמאות לחבילות שמציעה החברה:

  • חבילה לשבוע בפסח במתחם הנופש ראביט היל בהולנד הכוללת לינה, טיסות ורכב ב-769 יורו לאדם. 
  • דיל לפסח 2014 בכפר הנופש Rehrenberg שבאוסטריה ב-829 יורו לאדם.
  • חבילת לינה+טיסה+רכב בכפר הנופש Port Greve הממוקם בין הולנד ובלגיה החל מ-819 יורו.
  • דיל לכפר הנופש Landgoed't Loo שבהולנד החל מ-759 יורו.

 כפרי הנופש של סנטר פארקס בקיץ 2014

לסיום, חברת התיירות "ב.ד. גרייבר היא הנציגה של הרשת השנייה והמתחרה של לנדל - רשת "סנטר פארקס". החברה מציעה מגוון חבילות או לחילופין הזמנה ישירה של וילות באחת מכפרי הנופש הרבים של הרשת.

באתר הרשמי של גרייבר, מציעים לכם חבילות בכפרי הנופש שמדינות הולנד, גרמניה, צרפת וגרמניה וכן גם הצעות לטיולי אופניים אותם ניתן לשלב יחד עם הנופש. בין כפרי הנופש שמציעים בב.ד. גרייבר, נציין את De Eemhof, De Kempervennen ואת Port Zelande שבהולנד, Les Trois Forets ו-Les Bois France שבצרפת, Park Eifel, Bostalsee שבגרמניה ו-Erperheide ו-De Vossemeren שבבלגיה.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.