מלונות ברודוס

גם איי יוון וביניהם רודוס עומדים להיות בקיץ הקרוב אחד מהיעדים הפופולריים ביותר עבור התיירים הישראלים. בדקנו כמה תעלה לכם חופשה בכמה מהמלונות הגדולים והמוכרים ביותר של רודוס.


מלונות ברודוס בפסח 2014: כמה תעלה לכם החופשה?
למרות שיחסי טורקיה-ישראל שוקמו והתיירות לאנטליה חזרה לעבוד באופן מלא, עדיין איי יוון בכלל והאי רודוס בפרט מהווים אלטרנטיבה מצויינת למי שבכל זאת לא מעוניין לנפוש באנטליה. גם ברודוס ניתן למצוא מלונות וקלאבים מפוארים המציעים פנסיון מלא או אירוח הכל כלול עם פינוקים ואטרקציות למשפחה ולילדים - החל מפארקי מים הכוללים מגלשות ומתקנים לילדים, מועדונים וערבי בידור וכד'.

אמנם רוב בתי המלון ברודוס אינם מציעים אירוח הכל כלול כפי שתמצאו באנטליה, אך עדיין ניתן למצוא לא מעט מלונות כאלו גם ברודוס. בין המלונות ברודוס שמציעים אירוח הכל כלול ניתן למנות את רשת המלונות מיציס ואת מלון אמת'יאוס. למרות שהרבה מהמלונות ברודוס לא מציעים אירוח הכל כלול, הם עדיין נחשבים למלונות מפוארים ביותר ומפנקים במיוחד.

המחירים, כפי שמיד תוכלו לראות בעצמכם, זולים באופן משמעותי במלונות אילת או ים המלח למשל ולכן, לפני שאתם רצים להזמין חופשה בארץ, כדאי לבדוק את המלונות האלו ואולי לחסוך יותר וגם ליהנות יותר.

אז כמה עולה מלון ברודוס?


כמדי שנה, עונת הקיץ שכוללת בעיקר את החודשים יולי ואוגוסט היא עונת השיא של התיירות ועשרות אלפי ישראלים ימצאו את עצמם השנה באחד ממלונות הפאר של רודוס. הנה כמה דוגמאות למחירים כפי שמצאנו באתר בוקינג הנחשב לאתר הטוב ביותר למלונות ברחבי העולם עם מבצעים ומחירים שברוב המקרים מנצחים כל אתר אחר. 


המלון אטריום פלטינום הוא מתחם נופש ענק ברודוס המוגדר כ-5 כוכבים. המלון מציע בריכות שחייה מעוצבות הפונות אל הים כאשר לצידן 2 מסעדות ובר משקאות. המלון עצמו ממוקם ליד חוף איקסיה ובמרחק של כ-4 ק"ח מהעיר העתיקה של רודוס.

מחירים: המחיר לזוג ל-3 לילות באוגוסט 2014 באמצע השבוע (בין התאריכים 11-14/8) הוא 3573 ש"ח בלבד לזוג. המחיר כולל ארוחת בוקר ואפשרות לביטול בחינם סמוך למועד ההזמנה.

דוגמית מתוך מלון אטריום פלטינום

 

מלון רודוס פאלאס הוא אחד מהמלונות המוכרים ברודוס הממוקם סמוך לחוף יאליסוס. המלון מציע 3 בריכות שחייה כולל מתקנים ומגלשות לילדים. רודוס פאלאס מוגדר כמלון 5 כוכבים ומעוצת בקפידה ומציע אוכל ושירות ברמות הגבוהות ביותר.

מחירים: 3189 ש"ח בלבד לזוג לשלושה לילות בסופ"ש ביולי 2014


עוד מלון 5 כוכבים מפואר ברודוס הוא מלון סנטידו איקסיאן הממוקם סמוך לעיר העתיקה של רודוס. במלון ששוכן על חוף הים, תמצאו בריכת שחייה מפוארת, מסעדות ים תיכוניות ברמה גבוהה ועוד. המלון מציע בנוסף לחדרים הרגילים, גם סוויטת עם בריכה פרטית בכל חדר. ישנו אינטרנט אלחוטי חינם בשטחים הציבוריים של המלון.

מחירים: 2939 ש"ח כולל ארוחת בוקר לשלושה לילות באמצע השבוע ביולי 2014 (בין התאריכים 21-24/7)


אמת'יאוס ביץ' הוא מתחם נופש ענקי ברודוס השוכן כולו על צלע הר שעל חוף איקסיה. מלון 5 כוכבים זה נחשה לאחר המומלצים ביותר ברודוס ומציע חדרים הכוללים מרפסות עם נוף לים או ליער שמסביב למלון.

מלון לה מרקיז (La Marquise Luxury Resort Complex)

מלון לה מרקיז הוא למעשה כפר נופש ברודוס המתפרס על פני שטח של לא פחות מ-120,000 מ"ר. המלון מציע 4 בריכות שחייה חיצוניות, בריכה מקורה וכן 25 בריכות פרטיות לסוויטות היקרות יותר. האינטרנט האלחוטי הוא בחינם ועיצוב המלון הינו ברמה הגבוהה ביותר.

מחירים: החל מ-2968 ש"ח לזוג בחדר עם נוף לבריכה ל-3 לילות בסופ"ש באוגוסט בין התאריכים 14-17/8. סוויטה למשפחה הכוללת זוג + ילד תעלה לכם 4517 ש"ח וזוג עם שני ילדים - 5562 ש"ח.

וכך נראה מתחם הנופש הענק לה מרקיז

 

מלונות הכל כלול ברודוס

כפי שציינו בתחילת הכתבה, רשת המלונות מיטיס מציעה בחלק במלונותיה אירוח הכל כלול. בדקנו באילו מלונות תוכלו למצוא אירוח זה וכמה יעלה לכם אירוח הכל כלול בפסח 2014 להלן התוצאות:

מיטסיס רודוס מאריס (Mitsis Rodos Maris Resort & Spa)

מיטסיס רודוס מאריס הוא מלון 4 כוכבים הממוקם על חוף קיוטארי ומציע חבילות אירוח על בסיס הכל כלול. במלון ישנם מגרשי טניס, מועדון ספא ומועדון ספורט מים וכן 3 בריכות שחייה גדולות לאורחי המלון.

מחירים: המלון מציע מבצע שווה ביותר לאוגוסט 2014 הכולל חדר לזוג ל-3 לילות על בסיס הכל כלול בסוף שבוע ב-3227 ש"ח במקום 8760 ש"ח!

מלון מיטסיס רודוס וילג' (Mitsis Rhodos Village)

גם מלון זה ממוקם על חוף קיוטארי ומציע שיטת אירוח של הכל כלול. המלון מומלץ גם למשפחות כאשר בבריכות השחייה ישנם מתקנים מיוחדים לילדים. מסעדה איטלקית פועלת בתוך המלון והאינטרנט והחיינה בחינם.

מלון מיטסיס פאליראקי (Mitsis Faliraki Beach)

גם מלון זה מומלץ ביותר למשפחות עם ילדים קטנים. המלון אשר ממוקם בחוף פאליראקי מציע בריכות שחייה, מגרשי ספורט, מועדוני בריאות וספורט ועוד. החדרים כוללים מזגן, טלוויזיה בכבלים, מייבש שיער ועוד.

מלונות ברודוס נוספים שכדאי לבדוק אותם בקיץ:

מלונות ברודוס זולים במיוחד בקיץ 2020:

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

    אין תגובות:

    מופעל על ידי Blogger.