מקבץ טיולים מאורגנים לאפריקה לשנת 2014

מתכננים טיול בר מצווה לספארי? רוצים לראות בבונים באתיופיה? או אולי טיול שורשים במרוקו מעניין אתכם יותר? אספנו לכם מרחבי הרשת טיולים מאורגנים לאפריקה לחורף הקרוב, פסח ולקיץ 2014.

יבשת אפריקה היא אחת היעדים הפופולריים ביותר לטיולים מאורגנים כאשר הספארי ששמשתרע על פני כמה מדינות, מושך אליו את רובם. בישראל ישנם כמה משרדי תיירות שמתמחים בטיולים גיאוגרפיים ומציעים טיולי שטח והרפתקאות בכל רחבי העולם. חברות כמו "מסעות", "החברה הגאוגרפית", "איילה" ועוד רבים אחרים, מציעים מגוון טיולים מעניינים למדינות שונות באפריקה ומתרכזים במבחר תחומים ונושאים.

קהל היעד של טיולים אלו הם טיולי בר מצווה או בת מצווה, קבוצות גדולות שמחפשות טיולי גיבוש או סתם מטילים שמאסו בחופשות אורבניות ומחפשים ריגושים במקומות אקזוטיים יוצר ופחות "תרבותיים". בכתבה הבאה החלטנו להציג כמה טיולים לאפריקה שמציעות חברות אלו ואחרות לשנה הקרובה ובעיקר בתאריכי החופשות המקובלים כגון חופש פסח או חופשת הקיץ.

טיול קצר לספארי לכל המשפחה 


בחברת "איילה גיאוגרפית" מציעים טיול משפחתי בן 8 ימים בלבד לספארי בקניה, אפריקה. הטיול עובר בהר קניה, אגם נקורו, שמורת מסאי מרה ושמורת נאיוושה. במסגרת מחיר הטיול תקבלו טיסות הלוך חזור, ארוחות בפנסיון מלא במלונות או בלודג'ים שבמסלול, נסיעה ברכבים מיוחדים המותאמים לספארי, הדרכה ומיסים שונים.

טיול לדרום אפריקה, זימבבואה ומפלי ויקטוריה בפסח 2014


חברת הטיולים "מסעות" מציעה באתרה טיול מאורגן לאפריקה ארוך במיוחד הנמשך 17 לילות. מסלול הטיול מתחיל מיוהנסבורג ועובר דרך הספארי בפארק קרוגר, יער ציציקמה, נתיב היין, מפלי ויקטוריה ועוד.

הטיול שכולל גם טיסות אל על ואירוח חצי פנסיון עם 3 ארוחות צהריים מלאות, מתוכנן להתקיים בדיוק לחופשת הפסח החל מהתאריך 18 באפריל ועד ה-5 במאי 2014. מחיר הטיול המלא הוא 6489 דולר לאדם אך ישנה מכירה מוקדמת שניתן לרכוש את הטיול בפחות כמה מאות של דולרים.


12 יום באוגנדה ורואנדה בעקבות גורילות ההרים


החברה הגאוגרפית מציעה טיול מעניין מיוחד ל-12 יום לרואנדה ואוגנדה. הטיול מתחיל בנחיתה באדיס אבבה ומשם לאוגנדה לשמורת מרצ'ינסון והנילוס הלבן ולאחר מכן ליער צ'יבלה שם תוכלו להתרשם מאוכלוסיית השימפנזים של השמורה. עוד מקומות שהטיול עובר בהם: שמורת המלכה אליזבת', שמורת הגורילות וירונגה וקיגאלי שהיא בירת רואנדה.

תאריכי היציאה של הטיול הם די מגוונים ותוכלו לטוס בפברואר, מרץ, אפריל (פסח) או מאי 2014. מחיר הטיול: 5597 דולר לאדם והוא כולל כמובן את הטיסות, אשרות כניסה, לינה במלונות, הסעות, הדרכות וכד'.

טיול מאורגן לאפריקה עם ספי בן יוסף


המדריך המיתולוגי ספי בן יוסף, ידריך טיול לאפריקה של חברת "רואים עולם" מבית "החברה להגנת הטבע" ומציע טיול בן 18 יום למערב אפריקה הכולל את גאנה, טוגו וגנין. בין האתרים בהם עובר מסלול הטיול: פארק קאקום, קומסי, אבומיי, קייפ קוסט ועוד.

הטיול יוצא בחודש מרץ 2014 בין התאריכים 5-22/3 וההרשמה נמצאת כרגע בעיצומה. מחיר הטיול לאדם בחדר זוגי הוא 6995 דולר.

15 ימים במדגסקר


האי מדגסקר הוא אחד המקומות היפים ביותר ביבשת אפריקה. חברת "מרום תעופה טיולים גאוגרפיים" מציעים טיול מאורגן למדגסקר בן 15 יום אינטינסיבי במיוחד וללא ימים חופשיים. הטיול כולל טיסות, לינה, וחצי פנסיון. בין המקומות שהטיול עובר בהם ניתן לציין את יער קירינדי, שמורת נהמפוננה, פורט דופין והאי נוסי ביי. הטיול יוצא במהלך כל חורף 2014 עם יציאות בינואר, פברואר ומרץ 2014. המחיר הכולל לכל הטיול הוא 4450 יורו לאדם.

טיול מאורגן למרוקו בפסח ובקיץ 2014


גם צפון אפריקה ומרוקו בעיקר מהווה יעד נפוץ במיוחד לתיירים הישראלים שחלקם עושים זאת כטיול שורשים משפחתי. בחברת מסעות מציעים טיול מאורגן למרוקו במבחר גדול של תאריכי יציאה במהלך שנת 2014. תוכלו לבחור את הטיול החל מחודש פברואר הקרוב, חופשת פסח, חופשת הקיץ (יולי ואוגוסט) ואפילו בחגים ראש השנה וסוכות 2014.

משך הטיול הוא 11 יום וכולל ביקורים בקזבלנקה, פאז, מרקש ועוד עם דגש כמובן על הקהילה היהודית והאתרים הקשורים ליהדות. מחיר הטיול 2214 דולר בלבד לאדם בחדר זוגי והוא כולל טיסות, מלונות, אירוח חצי פנסיון, ויזה למרוקו, מיסים ואשרות ועוד.

טיול מאורגן לאתיופיה כולל טרק בהר סימיאן


נסיים עם אתר האינטרנט של חברת "החברה הגיאוגרפית" בו מצאנו טיול של כמעט שבועיים (13 יום) לאתיופיה. במהלך הטיול, יוקדשו 3 ימים לטראק בהרי הסימיאן בהם ניתן לפגוש בבבונים וחיות נדירות אחרות.

תאריך היציאה של הטיול הוא 10 באפריל 2014 ומדריך הטיול הוא דניאל וקנין. מחיר הטיול הוא 3555 דולר לאדם.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.