קוסטה נברינו - הטרנד התיירותי החדש?

לא מעט מומחי תיירות שונים ממליצים על חופשה בקוסטה נברינו שבחצי האי פלופנסוס ביוון. מה הקסם של המקום ולמי זה לא כדאי כל כך?



כמדי תחילת השנה, ענף התיירות מנסה לנבא ולנחש את היעדים הפופולריים והטרנדים החדשים שיקפיצו את כל התיירים שמאסו ביעדים הקלאסיים כמו כרתים, אנטליה או ערי הבירה הגדולות של מערב אירופה. פולין למשל, היא דוגמא מצויינת ליעד חדש שהיה פופולרי ביותר בשנה שעברה והצליח למשוך אליו לא מעט תיירים ישראלים סקרנים שחיפשו ריגושים ומראות חדשים בחופשה שלהם.



מלון רומנוס: אחד משני המלונות המפוארים בקוסטה נברינו


אחד מהיעדים של חופשת הפסח ובעיקר חופשת הקיץ של שנת 2014 לפי מומחים שונים היא קוסטה נברינו שביוון. מה מיוחד במקום הזה ועל הם מדברים בדיוק?

רחוק אבל מיוחד ושונה

קוסטה נברינו (Costa Navarino) היא למעשה מתחם נופש חדש שהקימה חברת תיירות פרטית בעידודה של ממשלת יוון ובהשקעה כספית עצומה (1.2 מליארד יורו לפי ויקיפדיה). האתר ממוקם בחצי האי פלופנסוס ההיסטורי שבדרומה של יוון.

קוסטה נוברינו הוא אתר מבודד ומרוחק מעיר הבירה אתונה ומשדה התעופה שלה מרחק של כ-4 שעות נסיעה. למרות המרחק הרב, 2 מלונות הפאר שממוקמים שתוך המתחם מציעים חוויה גדולה מאוד שצפויה לפצות על הנסיעה הרחוקה. מי שצופה בתמונות של מתחם הנופש ושל המלונות במקום לא יכול שלא להודות שמדובר בגן עדן של ממש כאשר רצועת החוף המדהימה של המקום, היא זו שגונבת בעיקר את ההצגה.

שני מלונות בלבד

בניגוד למתחמי מלונות מוכרים של רודוס, כרתים, אנטליה או אילת, המתחם מציע שני בתי מלון בלבד- מלון ווסט אין (Westin Resort) ומלון רומנוס (The Romanos), שני מלונות פאר שלא רואים כל יום. למשל תוכלו למצוא בכל אחד מן המלונות בריכות פרטיות לכל חדר המכונות "בריכות אינסוף" (בריכה שאין רואים בה את הקצה), חדרים מעוצבים בקפידה רבה, מגרשי גולף, מועדוני ספא מפוארים, מסעדות יוקרה ועוד.

לא כל כך יקר כמו ששמעתם...

בניגוד לכתבות המסתובבות ברשת, המלונות בקוסטה נברינו אכן יקרים אבל לא במחירים שונים מכל מלון 5 כוכבים אחר באיזור. בדקנו למשל כמה עולה חדר לזוג ל-4 לילות בחופש פסח בתאריכים של ליל הסדר (13-17/4/2014) במלון ווסט אין ריסורט והמחיר תתפלאו, עומד סה"כ על 3348 ש"ח בלבד או 6409 ש"ח למשפחה שלמה הכוללת 2 ילדים. מחיר שנשמע אפילו מצחיק ליד מלונות אילת הגדולים.

במלון רומנוס המפואר, חדר לזוג ל-2 לילות לסופ"ש בתקופה החמה של יולי ואוגוסט, יעלה לכם כבר יותר ומתחיל ב-3109 ש"ח. גבוה אמנם אבל עדיין בגבול המחיר הנורמלי.

כדאי או לא?

נכון לעכשיו, רוב התיירים במלון הם אירופאיים ועדיין לא נצפתה תנועה ערה של ישראלים במתחם. לכן, אם אתם מחפשים חופשת בטן גב שקטה ומרוחקת משגרת היום יום שלכם, כדאי מאוד לשקול חופשה במתחם המדהים הזה. גם אם אתם מעוניינים לשלב טיולים באתרים היסטוריים ובאתרים ארכיאולגיים חשובים, פלופנסוס מלאה בכאלה ותוכלו לשלב בקלות טיולים מסוג זה יחד עם חופשה מפנקת באחת מ-2 המלונות שם.

אם אתם מחפשים אווירה "אקשנית" יותר ובילויים עירוניים יותר שגם משלבים קניות וחיי לילה, לא בטוח שקוסטה נברינו תתאים לכם.

תמונה: costanavarino מאתר flickr לפי רישיון (CC BY-ND 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.