הסוף למשקל יתר בצ'ק אין? מזוודה ששוקלת את עצמה

הסוף למשקל יתר בצ'ק אין? מזוודה ששוקלת את עצמה
איזו חברת תעופה אימצה מדיניות בטיחות חדשה בעקבות הפלת המטוס של ג'רמן ווינגס? מהו יעד התיירות הטוב ביותר בעולם ב-2020? וגם - המזוודה החדשה שלא תלך לאיבוד לעולם בשדה התעופה ותאפשר לכם לדעת מהו משקלה. חדשות התיירות הכי מעניינות השבוע.


פרשת התרסקות המטוס של חברת הלואו קוסט "ג'רמן ווינגס" משכה את רוב תשומת הלב בעולם חדשות התיירות השבוע כאשר לאט לאט התגלו ונחשפו פרטי הפרשה בה התגלה כי אחד הטייסים של החברה הוא זה שגרם למותם של 149 נוסעים מלבדו כאשר החליט להתאבד ולקחת איתו יחד את כל הנוסעים של הטיסה.

אחת השאלות הראשונות והחשובות שנשאלו ע"י כולם היא האם יש קשר בין המקרה לבין היות הטיסה טיסת לואו קוסט? או במילים אחרות - האם חברות הלואו קוסט שמצמצמות את התקציב למינימום האפשרי, עושות זאת גם על חשבון בטיחות המטוס והנוסעים? ובכן, מומחים רבים נדרשו לענות ולהציג את השקפתם בתחום. כדאי לקרוא את הכתבה במדור התיירות של אתר וואלה שמציג את השקפתו של אחד המומחים בשם יוסי פישר לעניין. למי שמתעצל להיכנס לכתבה, נאמר כי המסקנה המסתמנת היא די ברורה, אין קשר בין צמצום ההוצאות של חברות הלואו קוסט שמעוניינות להגיע למחירים זולים לבין רמת הבטיחות של הטיסות. אפשר להירגע. אך אם עדיין לא נרגעתם, הפיסקה הבאה בטוח תרגיע אתכם.

בארקיע כבר ממהרים - שני אנשי צוות בתא הטייס בכל הטיסה


חברות התעופה השונות שמעוניינות להרגיע ולהתאים את עצמם לחדשות האקטואליה ממהרות לשנות את מדיניותיהן בנוגע לתא הטייס וכבר אפשר לראות סנונית ראשונה בחברת ארקיע שהודיעה השבוע כי מעתה שני אנשי צוות יחוייבו להישאר בתא הטייס במהלך כל הטיסה בכל טיסה של החברה.

הודעה זו מצטרפת להודעות דומות של חברות תעופה בינלאומיות כמו איזי ג'ט, אייר קנדה, אייר ברלין ועוד שכבר הכריזו זאת כמה ימים קודם. בינתיים ארקיע היא היחידה מבין חברות התעופה הישראליות שיצאה בהכרזה זאת כאשר אלעל וישראייר עדיין לא מוכנות לפרסם הודעות בנושא. אם אנחנו צריכים לנחש, הודעות כאלו יגיעו גם מהן בעתיד הקרוב.

יעד התיירות השווה ביותר עלי אדמות ב-2020? לא בדיוק מה שחשבתם...


וקצת לחדשות יותר אופטימיות, גולשי אתר טריפ אדוויזר שהן למעשה מיליוני גולשים, נדרשו לדרג את יעד התיירות הטוב ביותר לשנת 2020. ובכן, אם חשבתם על פריז, לונדון, פראג, ניו יורק או רומא, תחשבו פעם נוספת. מסתבר שדווקא מרקש שבמרוקו היא יעד התיירות הטוב ביותר בעולם על פי הגולשים של אתר ביקורות התיירות הטוב והגדול ביותר בעולם. אנחנו מופתעים...

מרקש - מסתבר שזהו יעד התיירות הטוב ביותר בעולם 

נא להכיר - מזוודה חכמה שתאפשר לכם לדעת בדיוק כמה היא שוקלת


יריד התיירות השנתי הגדול שהתקיים שבוע שעבר בברלין הציג חידושים מעניינים ומגוונים בתחום התיירות כאשר אחת האטרקציות היותר מעניינות היא מזוודה חכמה שפותחה ע"י חברת "בלו סמארט" אשר מצויידת במתקן GPS אשר יקושר ישירות לסמארטפון שלכם ואיתו תוכלו לאתר בכל עת ובכל מקום היכן בדיוק נמצאת המזוודה שלכם. 

בנוסף, המזוודה מכילה גם מנעול דיגיטלי שמאפשר פתיחה ונעלית המזוודה מרחוק ע"י מכשיר הסמארטפון, סוללה שמאפשרת להטעין עד 6 פעמים את המכשיר שלכם וגימיק מיוחד במינו שמציע למדוד את משקל המזוודה בצורה פשוטה ע"י הרמת הידית של המזוודה. מחיר המזוודה אם תהיתם, עומד על 299 דולר.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.