איך קונים כרטיסים לפארק אירופה וכמה זה עולה?

מתכננים חופשה ליער השחור ב-2020? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על רכישת כרטיסים לפארק אירופה בקיץ 2020. איך אפשר לקנות כרטיסים באמצעות האינטרנט? וכמה זה יעלה לכם? אתר "" עם כל הפרטים.


איך קונים כרטיסים לפארק אירופה וכמה זה עולה?    תמונה: ויקפדיה CC BY-SA 3.0
פארק אירופה (Europa Park) הוא פארק השעשועים הגדול ביותר באירופה ואחד האטרקציות הפופולריות ביותר עבור המטיילים הישראלים ביער השחור. אם תבדקו טוב, כמעט ולא תמצאו משפחה ישראלית שמגיעה לנופש ביער השחור שלא מתכננת ביקור של לפחות יום אחד בפארק.

הפארק שממוקם בעיירה רוסט שגרמניה, יכול להכיל עד כ-50,000 איש ומציע למעלה מ-100 מתקנים שונים הכוללים רכבות הרים, מתקני גלישה, טירות ועוד מגוון עצום של אטרקציות המתאימים לכל סוגי הגילאים ולכל סוגי האקסטרים. הפארק מחולק ל-15 מתחמים שונים הנקראים של שם מדינות או מחוזות באירופה.

זמני פתיחת פארק אירופה


פארק אירופה לא פתוח כל השנה ונפתח בשתי עונות בלבד - עונת הקיץ בין התאריכים 1 באפריל ועד ה-5 בנובמבר ועונת החורף בין התאריכים 26 בנובמבר ועד ה-8 בינואר.


כרטיסים לפארק אירופה 


הפארק מציע כרטיסים ליום אחד או ליומיים כאשר מחירי הכרטיסים בעונת הקיץ יקרים יותר מעונת החורף. כמו ברוב הפארקים הגדולים, מחירי הכרטיסים לילדים (גילאי 4-11) זולים מכרטיס למבוגר. 

איפה אפשר לקנות כרטיסים לפארק אירופה ב-2020?


באתר האינטרנט Tickets365 הנחשב לאחד האתרים המובילים בעולם לאטרקציות באירופה, תוכלו לרכוש כרטיסים לפארק אירופה ישירות באמצעות האינטרנט.

כאמור, מחיר הכרטיסים משתנה בהתאם לעונה כאשר המחיר לפארק אירופה באתר בעונת הקיץ עומד על כ-49 יורו למבוגר ו-42 יורו לילד (4-11). המחיר עבור כרטיס ליומיים הוא בהנחה מסויימת ועומד על 94 יורו למבוגר ו-80 יורו לילד. בעונת החורף, המחירים כאמור זולים יותר.

ניתן לרכוש את כל סוגי הכרטיסים באתר בעמוד הבא.

למדריך רכישת כרטיסים לפארק אירופה באמצעות אתר 365טיקטס



 

   
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם האטרקציות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.