איך קונים כרטיסים למצודת לונדון וכמה זה עולה?

איך קונים באינטרנט כרטיסים למצודת לונדון ועוקפים את התורים בקופות? כמה זה עולה? ואיך מוצאים כרטיסים מוזלים? כל התשובות, במדריך הבא.


איך קונים כרטיסים למצודת לונדון וכמה זה עולה?
     תמונה: Christian Reimer פליקר CC BY-SA 2.0
   
מצודת לונדון (Tower of London) היא אטרקציה פופולרית מאוד ונכללת ברשימת האטרקציות שחובה לבקר בלונדון. רוב התיירים הישראלים שמגיעים ליותר מיום אחד ללונדון, בוודאי ישלבו את המצודה כחלק אינטגרלי מהטיול שלהם.
   
מצודת לונדון ממוקמת על גדות נהר התמזה וממש ממול גשר מצודת לונדון המפורסם. במצודה תוכלו להתרשם מהחדרים היפים שבה, מהמגדל הלבן, תכשיטי הכתר הבריטי, תערוכות שונות ועוד מגוון אטרקציות מרתקות.
   

תאריכים ושעות פעילות במצודת לונדון


האתר פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 09:00 בבוקר ועד 17:30 ובימי ראשון ושני מ-10:00 בבוקר ועד 17:30



איפה אפשר לקנות כרטיסים למצודת לונדון?

 
מחיר הכרטיסים למצודת לונדון הוא כ-30 יורו למבוגר וכ-15 יורו לילד בגילאים 5-15. ילדים מתחת גיל 5 פטורים מכרטיס ויכולים להיכנס בחינם. בנוסף, ישנו גם כרטיס משפחתי שעולה כ-76 יורו והוא מקנה כניסה לשני הורים ושלושה ילדים.

ניתן לקנות כרטיסים למצודה בקופות האתר אך התורים בקופות הרכישה ארוכים במיוחד ולכן הדרך הפופולרית והמומלצת היא לרכוש כרטיסים באמצעות האינטרנט בתאריך ושעה מדוייקים לפי בחירה וכך להיכנס מיד לאתר ולחסוך את התורים הארוכים בקופות.

באתר "Tiqets" הבינלאומי והפופולרי ביותר בקרב המטיילים הישראלים, מציעים בעמוד הבא כרטיסים למצודת לונדון הניתנים להורדה ישירות לנייד וללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה.



 

   
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם האטרקציות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.