גרמניה אייליינס מוסיפה טיסות לברלין ב-66 יורו ומלון אגמים אילת נפתח מחדש - מבזק תיירות

גרמניה אייליינס מוסיפה טיסות לברלין ב-66 יורו ומלון אגמים אילת נפתח מחדש - מבזק תיירות

גרמניה איירליינס מכפילה את הטיסות השבועיות לברלין


חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס" שמפעילה טיסות ישירות מתל אביב לברלין החל מחודש נובמבר 2017, תכפיל את 3 הטיסות השבועיות ל-6 טיסות שבועיות לברלין החל מחודש מאי 2020. מחירי הכרטיסים מאתר החברה יתחיל ב-66 יורו בלבד. הטיסות ייצאו מטרמינל 3 מנתב"ג ומנמל התעופה ברלין טגל. טיסות אלו מצטרפות לקווים נוספים שמפעילה החברה בישראל ליעדים בגרמניה כמו דיסלדורף, המבורג ונירנברג.

מלון ישרוטל אגמים אילת נפתח מחדש


מלון ישרוטל אגמים אילת ייפתח ב-15 במרץ 2020 לאחר שהיה בשיפוץ מלא בשלושה חודשים האחרונים. השיפוץ במלון כלל את הלובי, השטחים הציבוריים ואת החדרים וכלל גם הקמת אולם כנסים ואירועים ובר משקאות יוקרתי. השיפוץ נעשה במסגרת מדיניות הרשת להתאים את הרמה של המלון לסטנדרטים של המלונות החדשים בישראל ובעולם.

קו חדש לפריטאון, סיירה ליאנה


חברת התעופה הטורקית "טורקיש איירליינס" מוסיפה קו חדש לבירת סיירה ליאונה - פריטאון. בכך משלימה החברה 52 יעדים שונים באפריקה. הטיסה מישראל תעבור דרך קונקשנים בטורקיה.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.