5 מלונות הכל כלול בכרתים הכי טובים

מחפשים מלון בכרתים שמציע הכל כלול? בדקנו באמצעות אתר טריפ אדוויזר אילו מלונות הכל כלול בכרתים קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר מהגולשים. כל התשובות בכתבה הבאה.


5 מלונות הכל כלול בכרתים הכי טובים
מאחר ואנטליה כבר ממש לא מהווה יעד מבוקש בשנים האחרונות, הישראלים מחפשים תחליפים לקלאבים המפוארים של אנטליה והם מוצאים זאת בעיקר באיי יוון רודוס וכרתים.

היום החלטנו לבדוק באמצעות אתר טריפ אדוויזר שהוא אתר ביקורות המלונות הגדול והמקיף ביותר בעולם אילו מלונות בכרתים שמציעים הכל כלול קיבלו את הביקורות הטובות ביותר מתוך מיליוני הגולשים באתר. הנה הם לפניכם (בכתבה הבאה נציג לכם את המלונות הכל כלול בטובים ביותר ברודוס אז לא לשכוח לבקר).

מלונות בכרתים הכל כלול הטובים ביותר


1. מלון מיסטיס רינלה ביץ (Mitsis Rinela Beach) כרתים

ובכן, המלון הראשון ברשימה הוא מלון מיסטיס רינלה ביץ' הממוקם באיזור קוקיני האני בכרתים. המלון הוא מלון 5 כוכבים מפואר המציע גם בריכה גדולה וחוף ים פרטי. תמצאו במלון גם מגרשי טניס ואינטרנט חופשי בכל רחבי המלון.





המלון השני ברשימת מלונות הכל כלול בכרתים הוא מלון מינוס אמפריאל כרתים הממוקם במפרץ מילטוס. המלון מציע בריכות ענק ומגוון מתקנים ופעילויות שונות. משפחות רבות המליצו על מלון זה כאשר ישנם גם מתקנים רבים במלון המתאימים במיוחד לילדים כגון מועדון, גן משחקים מגלשות ילדים בבריכות.





3. מלון איברוסטאר כרתה פנורמה (Iberostar Creta Panorama & Mare)

מלון איברוסטאר כרה הוא מלון 4 כוכבים בכרתים הממוקם באיזור פנורמוס וקרוב יחסית לערים חאניה והרקליון. המלון מציע לא פחות מ-6 בריכות שחייה וגישה ישירה לחוף הים. המלון פרוס על מתחם ענק שמכיל בסך הכל 45 חדרים הפרוסים במרחבי האתר. שירות הכל כלול שמציע המלון כולל גם אוכל ממסעדה איטלקית, מסעדה יוונית ועוד.





הרביעי ברשימה של המלונות בטריפ אדוויזר הוא מלון ננה ביץ' שממוקם עיר חרסוניסוס בכרתים. המלון מציע  מסעדות שונות - איטלקית, יוונית, מסעדת דגים ועוד שיגישו לכם אוכל בכל רגע נתון. המלון קיבל דירוג טוב מאוד על שירות מציון של הצוות ועל אווירה שקטה ורגועה.





5. מלון מיסטיס לגונה כרתים (Mitsis Laguna Resort and Spa)

המלון האחרון ברשימה הוא מלון מיסטיס לגונה - מלון הכל כלול מפנק שממוקם באיזור אניסראס וקיבל המלצות ושחבים רבים מגולשי האתר (ביניהם גם גולשים ישראלים). המלון מציע בר אלכוהול, שמפניה ויין חופשי 24/7, ארוחות חופשיות מסביב לשעון ואפילו מסעדת קינוחים שתוכלו להזמין בה קרפים, וופל בלגי, גלידות ופינוקים נוספים בחינם אין כסף. הילדים יוכלו ליהנות גם ממגלשות מים בבריכה.



  
תמונה: kopretinka מאתר flickr לפי רישיון (CC BY-SA 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.