איך קונים כרטיסים בעזרת אתר 365Tickets?

אתר 365 טיקטס (365Tickets) הוא אחד מאתרי הזמנות הכרטיסים לאטרקציות המובילים ביותר ברשת עם מבחר עצום של אטרקציות בכל העולם. האתר הוא גם אחד מהותיקים בתחום והוקם כבר ב-1997.

האתר מציע מבחר גדול של אטרקציות כולל גם את הפארקים הגדולים ביותר כמו הפארקים של דיסנילנד, פארק אירופה ועוד. ניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי וגם באמצעות פייפאל.

איך מקבלים את הכרטיסים לאחר ההזמנה באתר?


לאחר שנעשית ההזמנה באמצעות האתר, אתם תקבלו כרטיס אלקטרוני למייל שלכם ובו קבלה והוכחה שהכרטיס שלכם. כדי שתוכלו להשתמש בו בכניסה לאטרקציה, תצטרכו להדפיס אותו ולהראות אותו בכניסה למקום.

(כדאי לדעת: ישנם אטרקציות כמו מוזיאון הלובר בפריז למשל, ששם נדרש להגיע לקופה מיוחדת לפני הכניסה לאטרקציה, כדי להחליף את הכרטיס האלקטרוני בכרטיס רגיל).

באופן רשמי, עליכם להצטייד גם בתעודת זהות/דרכון/רשיון נהיגה או כל תעודה שתזהה אתכם בכניסה אך ברוב המקרים תוכלו להיכנס בעזרת הצגת הכרטיס בלבד.

אם אין ברשותכם דרך להדפיס את הכרטיס, ניתן ליצור קשר ישירות עם האתר שימצא לכם פתרון אחר.
 

איך מבצעים את הרכישה באתר 365Tickets?


הרכישה באמצעות אתר 365 טיקטס נעשית בכמה פעולות פשוטות:

בשלב הראשון תצטרכו לבחור את סוג הכרטיסים שאתם צריכים (לדוגמא כרטיס מבוגר, כרטיס ליום אחד וכד'):

בשלב השני תצטרכו לבחור את כמות הכרטיסים שתרצו (לדוגמא 2 כרטיסים למבוגר, כרטיס אחד לילד וכד') ולאחר מכן ליחצו על על "Add to Basket" כדי להגיע לשלב התשלום :



לפני התשלום, תצטרכו לבחור האם להדפיס בבית באמצעות מדפסת ביתית או לקבל את הכרטיסים באמצעות משלוח (מומלץ לבחור באופציה של הדפסה ביתית שכן היא ללא תשלום נוסף):

אופציה נוספת שתצטרכו לבחור, היא האם לרכוש בתוספת תשלום, אפשרות לשמירת הכרטיסים במקרה של ביטול ההזמנה (תלוי בכם):

לבסוף, לאחר שבחרתם בכל האפשרויות, תצטרכו לבחור באמצעי התשלום ולבצע את הרכישה:

לאחר סיום הרכישה, תקבלו מייל המאשר את רכישת הכרטיסים ואפשרות להדפסת הכרטיסים אותם תצטרכו להציג ישירות בקופת האטרקציה או בקופות מיוחדות להמרת הכרטיסים (תלוי באטרקציה שבחרתם).

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.