כרטיסים לדואומו מילאנו 2020 - כך תעקפו את התור בקופות

מה מחיר הכרטיסים לדואומו במילאנו הידועה גם כקתדרלת מילאנו? איפה הכי כדאי להזמין כרטיסים? ומה ההבדל בין הסוגים השונים? קבלו את המדריך המושלם לרכישת כרטיסים לדואומו במילאנו.


כרטיסים לדומו מילאנו 2020 - כך תעקפו את התור בקופות
אחד המונומנטים והמבנים הידועים ביותר במילאנו, היא ללא ספק הקתדרלה המפורסמת המכונה הדומו או הדואומו (Duomo), שממוקמת במרכז העיר ונחשבת ליעד התיירותי הפופולרי ביותר במילאנו. מדובר במבנה גדול ומרשים והיא נחשבת לקתדרלה הקתולית השנייה בגודלה בעולם וניתן אף לומר מבלי להגזים, כי מדובר באטרקציה המוכרת ביותר בעיר האיטלקית (דורגה במקום ה-1 בטריפ אדווייזר).

המבנה המיוחד של הקתדרלה עם השפיצים המחודדים הגבוהים, מסמלים את שיאה של תקופת האדריכלות הגותית באירופה אך למרות שהיא ממוקמת באיטליה, היא דווקא מזוהה יותר עם האדריכלות הגותית הצרפתית ולא האיטלקית של אותה תקופה. הקתדרלה ממוקמת באיזור סופר מרכזי במילאנו וניתן לשלב ביקור בה כחלק מטיול רגלי במרכז העיר. באיזור הקתדרלה, תוכלו למצוא מרכז קניות גדול וחנויות ומסעדות מעולות רבות פזורות באיזור ועוד אטרקציות תיירותיות שונות כמו בית האופרה ומקומות נוספים.

רבים מהתיירים המבקרים בדואומו, בוחרים גם לעלות לגג המבנה (כרוך בכרטיס כניסה מתאים) באמצעות מעלית או מדרגות (מעל 900 מדרגות) כדי ליהנות מתצפית נפלאה על כל העיר.

כמה עולים כרטיסים לדואומו במילאנו?


ובכן, מחיר הכרטיסים לדואומו במילאנו משתנה בהתאם לאיזור שתבחרו להיכנס בתוך הקתדרלה. כך למשל תוכלו לקנות כרטיס כניסה לקתדרלה ולמוזיאון בלבד שיעלו לכם כ-7 יורו לאדם, או לרכוש כרטיסים הכוללים גם עליה לגג (אלו הם הפופולריים ביותר) שנעים בין 16 ל-26 יורו (תלוי אם בוחרים לעלות במדרגות או במעלית) ובנוסף, ישנו גם הבדל במחירי הכרטיסים במידה ואתם בוחרים להוסיף גם אוזניות עם הדרכה קולית.

איפה כדאי לקנות כרטיסים לדואומו מילאנו?


כאמור מדובר באטרקציה מס' 1 של מילאנו ביותר והמקום עמוס בתיירים מכל העולם, כולל תיירים רבים מישראל בכל שעות היממה. מסיבה זו, הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר בקרב התיירים כיום, היא להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט לפי תאריך ושעה מדוייקים ובכך להיכנס ישירות למבנה ולעקוף את התורים הארוכים מאוד שבקופות הכרטיסים.

ישנם אתרים רבים המוכרים כרטיסים לדואומו של מילאנו באינטנרט. אתר "Tiqets" למשל, המעולה והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציע בעמוד הבא כמה סוגים של כרטיסים כגון כרטיסים לחלק המרכזי בלבד של הדומו והמוזיאון, כרטיסים הכוללים אוזניות, כרטיס הכולל עלייה לגג במעלית וסוגים נוספים. היתרון באתר זה (ולכן הוא גם פופולרי מאוד), הוא שניתן להוריד את הכרטיסים ישירות לנייד שלכם ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מיגשים למסלול המהיר בכניסה מציגים את הסמארטפון בכניסה.

הדואומו מילאנו - רקע כללי


שעות הפעילות: בכל יום בין השעות 08:00 ל-19:00. שימו לב: ישנם חלקים פנימיים בקתדרלה שלהם שעות פעילות שונות. כדאי להתעדכן באתר הרשמי של הקתדרלה.

כתובת: Piazza del Duomo, 20122, Milan

הגעה: כאמור, מדובר במקום מרכזי ביותר וניתן להגיע בקלות באמצעות הקווים הראשיים התחבורה הציבורית. יש לרדת בתחנת ה-Duomo. כדאי להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתוביל אתכם בקלות לשם.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.