אלו הם המלונות המומלצים ביותר בפלובדיב ב-2020

אילו מלונות בפלובדיב קיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון שם המטיילים מישראל? באיזה איזור בעיר כדאי לישון בפלובדיב? ומהם המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר שם ב-2020? קבלו את מדריך הלינה בפלובדיב הטוב ביותר ברשת!


אלו הם המלונות המומלצים ביותר בפלובדיב ב-2020
 העיר פלובדיב בבולגריה. צילום: Ilia Markov פליקר CC
למרות שרובכם מכירים בוודאי בעיקר את סופיה, ורנה או בורגס, העיר הבולגרית המקסימה פלובדיב (Plovdiv), הנחשבת לעיר השנייה בגודלה בבולגריה, היא עיר לא פחות מרתקת, מעניינת ושוקקת חיים מאחיותיה המוכרות ובשנים האחרונות, גם פופולרית ביותר בקרב התיירים הישראלים.

לפלובדיב היסטוריה ארוכה מאוד שמתחילה כנראה בתקופת טרויה של הומרוס, והיא הספיקה לעבור כיבושים רבים ולהחליף תרבויות שונות החל מהיוונים, דרך הרומים ועד העות'מנים. כל אלו, באים לידי ביטוי באדריכלות ובאווירה של העיר. כיום, מדובר בעיר מודרנית ומלאת חיים עם מסעדות מעולות, עיר עתיקה מרתקת ומעניינת, מדרחוב ראשי שווה, אטרקציות ומוקדי עניין חשובים כמו התיאטרון והאצטדיון הרומי העתיק וגם אנשים מקומיים נחמדים ולבביים ביותר.

מומלץ לקרוא גם על:
פלובדיב היא גם יעד זול מאוד וכפי שתוכלו לראות בהמשך המדריך, מחירי המלונות שם, גם המפוארים ביותר, נמוכים מאוד עד גיחוך ובמחיר של לילה אחד במלון בישראל, תוכלו לבלות כמעט שבוע במלון ברמה גבוהה. מטיילים רבים מישראל מגיעים לבקר בפלובדיב ונשארים שם בדרך כלל יום עד שלושה ימים. הרבה מאוד עושים זאת גם במסגרת טיול מקיף בבולגריה ומשתמשים בפלובדיב כנקודת עוגן בטיול כוכב באיזור כולו.

אז אם גם אתם מתכננים לקפוץ לכמה לילות בפלובדיב, הכנו לכם את מדריך הלינה הטוב ביותר לפלובדיב שתמצאו ברשת. במדריך הבא, נציג לכם את המלונות הטובים והמומלצים ביותר בעיר שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת, נבדוק היכן כדאי ללון שם ונגלה גם מהם המחירים הממוצעים במלונות הטובים של פלובדיב בעונת התיירות הקרובה ב-2020. אז קדימה, בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בפלובדיב לפי טריפ אדווייזר ב-2020


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בפלובדיב לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון אבמולפיה פלובדיב (Hotel Evmolpia)
  2. מלון 1/2 8 ארט פלובדיב (8 1/2 Art Guest House)
  3. מלון לנדמרק קריק פלובדיב (Landmark Creek Hotel)
  4. מלון אגו פלובדיב (Hotel Ego)
  5. מלון רזידנס הברוס פלובדיב (Hotel Residence Hebros)

חפשו מלון בעיר העתיקה או קרוב לשם - איפה כדאי לישון בפלובדיב?


האיזור התיירותי של פלובדיב הוא ללא ספק איזור העיר העתיקה. שם נמצאים האטרקציות החשובות ושם רוב התיירים בעיר מבלים. המדרחוב הראשי, המסעדות המומלצות וחנויות המסחר הזולות, כולם נמצאים שם ולכן, האיזור הטוב ביותר לחפש מלון בפלובדיב הוא בעיר העתיקה או לפחות במרחק הליכה קצר לשם.

כפי שתראו בהמשך, אכן רוב המלונות המומלצים ביותר בפלובדיב שקיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת, ממוקמים בלב העיר העתיקה וזהו האיזור שגם לכם כדאי לשאוף ללון בו.

התיאטרון הרומי העתיק בפלובדיב
התיאטרון הרומי העתיק בפלובדיב. צילום: Dennis Jarvis פליקר CC

כ-200 עד 300 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בפלובדיב ב-2020?


כן, אתם קוראים נכון. המחיר הממוצע למלונות הטובים והמומלצים ביותר של פלובדיב הוא כ-250 ש"ח לזוג ללילה בלבד. בין אם תבחרו במלון בוטיק קטן במרכז העיר העתיקה ובין אם תעדיפו מלון רב קומות גדול ומודרני עם בריכה וספא, טווח המחירים המצפה לכם הוא בין 200 ל-350 ש"ח בכל עונות השנה. אז אם חיפשתם יעד שווה וזול לטוס אליו השנה, כדאי לקחת בחשבון גם את פלובדיב.

איפה כדאי לטייל ומה אפשר לעשות בפלובדיב?


האטרקציות המרכזיות והידועות ביותר בפלובדיב, הן האמפיתיאטרון הרומי העתיק והאצטדיון הרומי העתיק. אלו מבנים מהמאה ה-2 לספירה שבנו הקיסרים הרומאים והצליחו להשתמר בצורה טובה מאוד. לעיתים, אפשר למצוא שם מופעים המתקיימים בערב.

העיר העתיקה של פלובדיב מכילה הרבה מאוד אתרים ומבנים מעניינים מתקופת הרנסאנס שכדאי מאוד לבקר ולראות וישנם גם מוזיאונים מעולים ובראשם המוזיאון האנתרופולוגי שזכה להמלצות מעולות ממטיילים ישראלים רבים.

אם אתם בקטע של קניות, תוכלו למצוא בפלובדיב הרבה מאוד מרכזי מסחר עם מחירים זולים ואילו חובבי הקזינו, יוכלו למצוא גם את זה בעיר. וכמובן, הרבה מאוד מסעדות ובתי קפה מעולים נמצאים בפלובדיב. כדאי לבדוק את המסעדה "Pavaj" שנחשבת לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר למסעדה הטובה ביותר בעיר.

העיר העתיקה בפלובדיב

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לפלובדיב?


עונת התיירות בפלובדיב היא כמו בכל שאר הערים בבולגריה, בתקופת הקיץ המורחבת ובגדול, החל מאפריל ועד אוקטובר. מטיילים רבים מדווחים על חום כבד ביולי אוגוסט ולכן מומלץ יותר להגיע בתקופת פסח ועד עד יוני או בחגים ראש השנה וסוכות בספטמבר ואוקטובר. מבחינת מחירי המלונות, את המחירים הזולים יותר במלונות פלובדיב תמצאו בחודשים ינואר ופברואר.

המלונות המומלצים ביותר בפלובדיב ב-2020


להלן רשימה של המלונות בפלובדיב שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:

מלון אבמולפיה פלובדיב (Hotel Evmolpia)

מלון אבמולפיה פלובדיב
אומרים שעם עובדות קשה להתווכח ולכן, כאשר מלון אבמולפיה מדורג במקום הראשון בטבלת דירוג הגולשים ברשת גם באתר טריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג (ציון 9.6!), כנראה שמדובר במלון הטוב ביותר בפלובדיב. אפשר גם להביט בביקורות הישראליות הרבות על המלון באתר בוקינג, ולהיווכח שכך גם חושבים המטיילים הישראלים הרבים שפוקדים את העיירה הבולגרית הנפלאה הזו ובוחרים ללון בו.

מדובר במלון בוטיק בדירוג 3 כוכבים שבראש ובראשונה ממוקם במיקום הטוב ביותר שתמצאו בפלובדיב - במרכז העיר העתיקה. למגיעים לפלובדיב עם רכב, המלון מציע גם חנייה פרטית (רצוי לתאם מראש עם בעל המלון כדי לקבל אישור כניסה לרכב). התיאטרון הרומי העתיק המפורסם של העיר, ממוקם כמה דקות הליכה בלבד מהמלון וכך גם הרובע התיירותי קאפאנה.

הביקורות ברשת על המלון החמיאו רבות על שירות פנטסטי של בעל המלון והצוות, על ארוחת בוקר מעולה ועל החדרים הגדולים והמפוארים. המלון מציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה המתאימים ל-4 נפשות בחדר אחד. כל החדרים מאובזרים בריהוט עתיק בסגנון יוקרתי ובחלקם ישנה גם פינת ישיבה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-250 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון לנדמרק קריק פלובדיב (Landmark Creek Hotel)

מלון לנדמרק קריק פלובדיב
אם אתם יותר בקטע של מלון מודרני בסטייל, אסור לכם לפספס את מלון לנדמרק קריק הנחשב גם הוא ללא ספק לאחד הטובים ביותר בפלובדיב. אמנם מלון זה ממוקם מחוץ לעיר ונדרשת נסיעה קצרה כדי להגיע לאיזור התיירותי של פלובדיב, אך עובדה זו לא מנעה מאלפי הגולשים ברשת לדרג אותו במקומות הראשונים באתרי התיירות המובילים (שלישי בטריפ אדווייזר ושני באתר בוקינג עם הציון 9.2 הנחשב למעולה).

בניגוד למלון הבוטיק הקטן אבמולפיה שהכרנו מקודם, מלון לנדמרק קריק המחזיק בדירוג של 4 כוכבים, הוא כבר מלון גדול ומודרני הכולל בריכת שחייה חיצונית מרשימה, איזור ספא גדול ומרכז כושר. המלון ממוקם באיזור שקט המכונה "פארק תעלות החתירה" (חותרי קייקים מתאמנים שם במאגר המים שבפארק) שכולו מוקף בעצים והרבה ירוק מסביב.

המרחק מהמלון לעיר העתיקה אינו רציני ואם אתם עם רכב, תוכלו להגיע לשם בכמה דקות נסיעה בלבד. חדרי המלון גדולים ומרווחים וכוללים את כל מה שמלון גדול אמור לספק, כולל גם מרפסת פרטית ופינת ישיבה בכל חדר. מהחדרים תוכלו למצוא נוף מקסים של טבע פסטורלי.

המלון קיבל מחמאות רבות ברשת ומטיילים ישראלים רבים בחרו ללון בו בביקורם בפלובדיב. הביקורות ברשת מציינות לטובה בעיקר את איכות המלון והשירות, את החדרים הענקיים והמרווחים, את הסדר והניקיון ואת בריכת השחייה ושאר המתקנים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-250 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

אפרטמנטס פלובדיב (Apartments Plovdiv)

אפרטמנטס פלובדיב
אם אתם מגיעים לפלובדיב עם ילדים במסגרת טיול משפחתי, דירת נופש היא תמיד אופציה שכדאי לבדוק. ואם אתם בכיוון כזה, מומלץ לבדוק את דירת הנופש אפראטמנט פלובדיב המעולה שנחשבת ללא ספק לאחת הטובות בעיר וזכתה גם לשבחים ומחמאות מצד המטיילים הישראלים שכבר הספיקו לשהות בה.

מתחם דירות זה, מציע דירות ברמה גבוהה מאוד הן מבחינת העיצוב והן מבחינת האיבזור והריהוט הפנימי. הדירות מעוצבות בסגנון מודרני ומוקפד ומאובזרות בכל מכשירי החשמל והריהוט שתצטרכו. ניתן גם לקבל ארוחת בוקר ארוזה אם רוצים. הדירות מחולקות לדירות סטודיו המתאימות לזוג עם תינוק או ילד אחד ועד לדירות משפחתיות גדולות שיכולות להכיל עד ל-6 נפשות בדירה.

מיקום המתחם הוא מעולה כאשר הוא נמצא ממש על שער העיר העתיקה של פלובדיב במרחק הליכה מהתיאטרון הרומי העתיק ומחוף הים. ישנה גם חנייה חופשית באיזור המתחם. באתר בוקינג, זכה המתחם לציון המעולה 9.3 וסחט מחמאות מצד הגולשים בעיקר על המיקום המעולה ליד העיר העתיקה, על השירות היוצא מגדר הרגיל של בעלת המקום ועל התמורה המעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-200 ש"ח בלבד למשפחה ללילה!

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון אגו פלובדיב (Hotel Ego)

מלון אגו פלובדיב
עוד מלון הנחשב לאחד המומלצים והמובילים בפלובדיב הוא מלון אגו שמדורג במקום הרביעי באתר טריפ אדווייזר והחמישי באתר בוקינג עם ציון 8.8. המלון נחשב גם לאחד הפופולריים ביותר בקרב מטיילים מישראל שהמליצו בחום על המלון ברשת ודיווחו על מיקום מצוין, ארוחת בוקר טובה מאוד, ושירות אדיב של צוות המלון.

מלון אגו הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז פלובדיב ליד העיר העתיקה (הליכה של כרבע שעה) וליד הרחוב הראשי. אטרקציות מרכזיות כמו התיאטרון הרומי העתיק והאיצטדיון הרומי ועוד, ממוקמות ברדיוס של כק"מ אחד מהמלון. גם מתחם הירידים הידוע שבעיר מרוחק כרבע שעה הליכה.

חדרי המלון מציעים את כל מה שצריך ואף יותר מכך, וכוללים בין היתר מרפסת, שולחן אוכל, שטיחים מקיר לקיר, מיזוג אוויר, טלוויזיה, רהיטים מותאמים לילדים ועוד. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-200 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון/גסטהאוס טומובי פלובדיב (Guesthouse Tomovi)

גסטהאוז טומובי פלובדיב
מלון נוסף שכדאי לבדוק במידה ואתם מגיעים לפלובדיב עם ילדים, הוא מלון טומובי שדורג במקום ה-4 בציוני הגולשים מבין כל האורחנים שבפלובדיב באתר בוקניג.קום וקיבל שם את הציון הנדיר 9.8. זהו אחד המלונות המומלצים בפלובדיב למשפחות.

אל תתנו לשם גסטהאוז לבלבל אתכם. לא מדובר כאן בהוסטל סטייל תאילנד. מדובר במלון דירות מושקע ומעוצב המציע בית צמוד קרקע של 3 חדרי שינה ומתאים מאוד למשפחות עם ילדים או קבוצות. הדירות כוללות ריצוף פרקט ורהיטים איכותיים ומעוצבים וגינה יפה וגדולה עם רהיטים מותאמים. הדירות מעוצבות באווירה קלאסית ומוקפדת ביותר.

המשפחות והזוגות מישראל שכבר ישנו במלון זה, היו מרוצים מאוד לפי הביקורות שהשאירו על המלון ברשת וציינו לשבח את המיקום הסופר מרכזי של המלון, את הריהוט והאווירה של המקום, את הגינה הנפלאה של המקום ואת הצוות האדיב והעוזר. המחיר הממוצע לדירה במלון עומד על כ-300 ש"ח למשפחה ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר


ועוד כמה מלונות מומלצים בפלובדיב


ולהלן עוד כמה מלונות בפלובדיב שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון אלאיינס פלובדיב (Alliance Hotel) - מלון 4 כוכבים מודרני בפלובדיב שעבר שיפוץ רציני לפני כמה שנים. ממוקם במרכז, כמה דקות הליכה מהעיר העתיקה ומרכז הירידים. שכה לביקורות חיוביות מאוד ברשת ולציון 8.5 באתר בוקינג. דורג במקום ה-2 מתוך 43 מלונות בקטיגוריה שלו בטריפ אדווייזר. המחיר: כ-200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון 1/2 8 ארט פלובדיב (8 1/2 Art Guest House) - מלון 3 כוכבים הממוקם על המדרחוב הראשי של פלובדיב. זכה לשבחים ומחמאות מהמטיילים הישראלים ברשת ודורג במקום השני מבין כל המלונות של פלובדיב באתר טריפ אדווייזר. קיבל גם ציון מעולה (9.6) באתר בוקינג. המחיר: כ-350 ש"ח לזוג ללילה.
מלון אימפריאל פלובדיב
מלון אימפריאל פלובדיב - זכה בהמלצות רבות ברשת
  • מלון אימפריאל פלובדיב (Imperial Plovdiv Hotel & SPA) - מלון מפואר ויוקרתי בפלובדיב שזכה לביקורות מעולות ברשת למרות שהוא מרוחק מעט מהמרכז (כ-10 דקות עד רבע שעה הליכה). המלון מציע חדרים מעוצבים ברמה גבוהה מאוד וגם ספא מפואר ומאובזר במבחר סוגים שונים של סאונה, אמבט עיסוי ומתקני ספא נוספים. זכה לציון 8.5 באתר בוקינג ודורג במקום ה-6 באתר טריפ אדוויזר.  המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-330 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון רזידנס הברוס פלובדיב (Hotel Residence Hebros) - המלון החמישי הטוב ביותר בפלובדיב לפי אתר טריפ אדווייזר. זכה לביקורות מעולות מהמטיילים ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים. שוכן בלב העיר העתיקה במבנה עתיק שעבר שיפוץ והסבה. במלון ישנה גם מסעדה שזכתה להמלצות מעולות בטריפ אדווייזר. המחיר הממוצע עומד על כ-350 ש"ח לזוג ללילה.
    רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

    שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

    אין תגובות:

    מופעל על ידי Blogger.