המלונות המומלצים ביותר בהאנוי 2020 - מי במקום הראשון?

האנוי היא אחת הערים הפופולריות והמתויירות ביותר באסיה במיוחד בקרב המטיילים הישראלים. בואו לגלות אילו מלונות שם זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת? אילו מלונות בעיר זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? באיזה איזור כדאי לישון בהאנוי? ומהם המחירים הממוצעים שם בעונת התיירות הקרובה? כל זה ועוד, במדריך שלפניכם.


המלונות המומלצים ביותר בהאנוי 2020 - מי במקום הראשון?
העיר האנוי (Hanoi) בויאטנם, היא בירת המדינה והעיר השנייה בגודלה במדינה ונחשבת ליעד חובה לכל תייר המגיע לטייל בויאטנם. האנוי ממוקמת בצפון ויאטנם ורבים מהתיירים בוחרים בה כנקודת בסיס לטיול כוכב המשלב איזורים נוספים בצפון כגון סאפה, האלונג ביי ואחרים.

האנוי היא עיר עמוסה וצפופה ומעניינת ביותר. ישנן אטרקציות רבות לטייל ולבקר בהם, מסעדות טובות ומגניבות, איזורי קניות רבים וגם פארקים ירוקים ופסטורליים. מסיבות אלו, האנוי מתאימה לכל סוגי התיירים ומושכת אליה גם זוגות וגם משפחות עם ילדים.

אגם לואן קיאם מתפקד כעורק המרכזי מבחינה תיירותית ורוב המלונות הטובים ממוקמים סביבו. בין האטרצקיות המרכזיות של האנוי ניתן לציין בראש ובראשונה את הרובע העתיק שבו תמצאו סימטאות כיפיות לטיול ואת שוק הלילה המקסים בימי שישי עד ראשון, את המאוזולאום של הו צ'י מין, מקדש נגוק סין ועוד פארקי שעשועים ומוזיאונים רבים נוספים.

היום באתר "" נציג לכם את המלונות הטובים ביותר של האנוי לפי ביקורות הגולשים ברשת. נבדוק אילו מלונות זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ובאילו פרמטרים, נגלה אילו מלונות נבחרו כטובים ביותר ע"י המטיילים הישראלים ונבדוק גם באיזה איזור כדאי לבחור שם מלון ומה המחירים הממוצעים שם בעונת התיירות הקרובה ב-2020. הנה אנו מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בהאנוי לפי טריפ אדווייזר ב-2020


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בהאנוי לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון האנוי לה סיאסטה סנטרל (Hanoi La Siesta Central Hotel)
  2. מלון סרנה פרימייר האנוי (Serene Premier Hotel‬)
  3. מלון ליטל DX האנוי (Little Hanoi DX Hotel‬)
  4. מלון הולידיי אמרלד האנוי (Holiday Emerald Hotel‬)
  5. מלון סרנה בוטיק האנוי (Serene Boutique Hotel & Spa‬)

אגם לואן קיאם והעיר העתיקה - איפה כדאי לישון בהאנוי?


די קל לקבוע את האיזור התיירותי הטוב ביותר בהאנוי. זהו איזור הרובע העתיק והאגם לואן קיאם וכפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, סביב שני איזורים אלו, ממוקמים כל המלונות המומלצים ביותר של האנוי.  רוב האטרקציות הידועות של האנוי נמצאים מרחק הליכה מהאגם ומהעיר העתיקה ובחירה במלון באיזור זה, תבטיח לכם טיול קל וללא הפרעות בהאנוי.


כ-200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בהאנוי ב-2020?


האנוי היא עיר חסכונית ביותר לתיירים ובכל הקשור לתקציב, תוכלו ליהנות ממסעדות, הסעות וקניות במחירים זולים מאוד ביחס לערים אחרות בעולם. גם המלונות בעיר זולים מאוד וכפי שתוכלו לראות בהמשך המדריך, המחיר הממוצע ברוב המלונות המומלצים ביותר של האנוי עומד על כ-200 ש"ח בלבד לזוג ללילה וכ-400 ש"ח למשפחה עם 2 ילדים ללילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס להאנוי?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לויאטנם התקופה הטובה ביותר להגיע להאנוי בשקלול מזג אוויר, עומס תיירים ופרמטרים נוספים, הם חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) ותקופת סוף החורף והאביב (מרץ - יוני).

המלונות המומלצים ביותר בהאנוי ב-2020


להלן רשימה של המלונות בהאנוי שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:

מלון אוריינטל סוויטס האנוי (Oriental Suites Hotel & Spa)

אחד מהמלונות המומלצים ביותר בהאנוי, לפחות לפי המלצות התיירים הישראלים ברשת, הוא מלון אוריינטל סוויטס שדורג במקום ה-25 מבין 600 מלונות האנוי בטריפ אדווייזר ובמקום ה-26 באתר בוקינג עם ציון של 9.4 המבוסס על כ-1700 חוות דעת מאומתות. מבחינת התיירים הישראלים בהאנוי זהו אחד המלונות הטובים ביותר בעיר.

זהו מלון 4 כוכבים הממוקם באיזור מעולה בלב העיר העתיקה של האנוי צמוד לאגם הואן קיאם ובמרחק של כק"מ אחד מאטרקציות רבות כגון מקדש נגוק סון, מצודת האנוי ועוד. המלון מציע מסעדה ואיזור ספא הכולל סאונה וטיפולי עיסוי. ישנם במלון חדרים זוגיים ברמות אירוח שונות וכן סוויטות המורכבות מחדשים מחוברים המתאימות למשפחות של 4 נפשות הרוצות לישון בחלל אחד ביחד.

המטיילים הישראלים שכבר שהו במלון, הביעו שביעות רצון גבוהה מאוד בביקורות שלהם ברשת וציינו לטובה את המיקום והקירבה לאדם, את רמת החדרים הגבוהה אבל בעיקר את רמת השירות של הצוות. כך למשל, גולשים רבים ציינו למשל את העובדה שבזמן שנסעו להאלונג ביי ולסאפה, הצוות הסכים לשמור על המזוודות ואף להתקלח שעה באחד החדרים ללא תשלום. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה עומד על כ-220 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון ספלנדורה האנוי (Splendora Hotel)

אם אתם מגיעים כמשפחה עם ילדים להאנוי, מלון ספלדורה הוא אופציה מעולה עבורכם והוא נחשב לאחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר למשפחות בהאנוי. זהו מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז האנוי ובמרחק הליכה מאגם אגם הואן קיאם, קתדרלת סנא ג'וזף, מקדש Ngoc Son ואטרקציות נוספות.

המלון זכה לציון מעולה באתר בוקינג של 9.2 וקיבל באתר ביקורות מעולות ממטיילים ישראלים רבים שדיווחו על מיקום מרכזי ונוח, על ארוחת בוקר מגוונת וטובה, על שירות אדיב של צוות המלון ועל תמורה מעולה ומלאה למחיר.

המלון מציע חדרים זוגיים ומשפחתיים המתאימים למשפחות של 4 נפשות, ומאובזרים בין היתר בפינת ישיבה, חדר רחצה פרטי, ריצוף פרקט, מיני בר, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם. כאמור, המלון נחשב לאחד המציע תמורה מעולה למחיר העומד בממוצע על פחות מ-200 ש"ח למשפחה ללילה בחדר משפחתי.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון האנוי בלה רוסה סוויט (Hanoi Bella Rosa Suite Hotel)

גם לפי גולשי אתר בוקינג.קום וגם לפי אתר טריפ אדוויזר מלון האנוי בלה רוסיה סוויט הוא אחד הטובים ביותר בהאנוי והוא מדורג בשני אתרים אלו במקום השני המכובד מבין כל מאות בתי המלון בהאנוי. המלון  מתאים גם לזוגות וגם למשפחות וגם הוא קיבל המלצות וביקורות מעולות מהגולשים הישראלים ברשת.

גם מלון זה ממוקם באיזור מעולה במרכז העיר צמוד לאגם וקרוב לכל האטרקציות החשובות של האנוי במרחק הליכה. אם אתם מתכננים לקפוץ לטיול בצפון ויאטנם כמו מטיילים רבים אחרים, מלון זה יציע לכם שירות של שמירת מזוודות ואף מציע עזרה בקניית כרטיסים וארגון טיולים.

החדרים במלון זה מאובזרים בכל מה שצריך וכוללים בין היתר אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי וטלוויזיה. חלק מהחדרים כוללים גם פינת ישיבה ומרפסת עם נוף לאגם. המלון זכה לציון של 9.7 באתר בוקינג המבוסס על כ-500 חוות דעת מאומתות. המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון עומד על כ-200 ש"ח ללילה ולחדר משפחתי כ-300 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון האנוי פרל (Hanoi Pearl Hotel)

עוד מלון שזכה לביקורות מעולות ממטיילים ישראלים ברשת, הוא מלון האנוי פרל הממוקם בלב הרובע העתיק של האנוי. הגולשים הישראלים באתר טריפ אדווייזר למשל, ציינו לשבח את המיקום המרכזי של המלון אך השקט במקביל, את האוכל וארוחת הבוקר המעולה שזכתה לשבחים וגם את השירות האדיב והמסור של צוות המלון.

המלון מחזיק בדירוג 4 כוכבים ומציע חדרים מפוארים ומעוצבים בקפידה רבה בסגנון קלאסי ואפילו קצת "מלכותי". החדרים מצויידים במיטות רחבות, רצפת פרקט, חדר רחצה עם מוצרי טיפוח חינם ואינטרנט אלחוטי חופשי.

המלון מציע מסעדה, חדר כושר, בית קפה ושירות שמירת חפצים. שדה התעופה של האנוי מרוחק כחצי שעה נסיעה מהמלון שממוקם סמוך לאגם ולמסעדות וחנויות רבות הפזורות סביבו. גם מלון זה נחשב למעולה למשפחות ומציע תמורה מעולה למחיר העומד על כ-250 ש"ח בלבד לזוג ללילה. המלון קיבל ציון 9.1 באתר בוקינג על סמך מעל 1200 ביקורות מאומתות.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון מרקוס 2 האנוי (Meracus Hotel 2)

מלון מרקוס 2 הוא המלון השלישי הטוב ביותר בהאנוי לפי טבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג.קום וזכה שם לציון מדהים של 9.7. בדירוג מלונות האנוי של אתר טריפ אדווייזר, דורג המלון במקום ה-29 מתוך מעל 600 מלונות הרשומים באתר.

מלון זה זכה לשבחים של ממש ממטיילים ישראלים רבים ברשת וכמעט ולא קיבל ביקורות שליליות. מיקומו המעולה ליד האבם ואטרקציות נוספות, ארוחת הבוקר המערבית והמגוונת, והשירות הסופר אדיב של הצוות, הם שהעניקו למלון זה את דירוגי הגולשים הגבוהים באתרים אלו ואין ספק שזהו אחד המתמודדים הראויים ביותר ברשימה.

תיאטרון בובות המים המפורסם, האגם הואן קיאם ומקדש Ngoc Son נמצאים במרחק הליכה מהמלון וכך גם מסעדות ובתי קפה וחנויות מסחר שונות. המלון מומלץ גם לזוגות וגם למשפחות. המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון עומד על כ-200 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר


ועוד כמה מלונות מומלצים בהאנוי


להלן עוד כמה מלונות בהאנוי שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון גולדן רייס האנוי (Golden Rice Hotel) - מלון 4 כוכבים שזכה לציונים טובים מאוד ברשת וקיבל ציון 8.9 באתר בוקינג. ממוקם במרכז הרובע העתיק במרחק הליכה מכל האטרקציות. זכה בביקורות ישראליות מעולות על מיקום, שירות וניקיון. החדרים כוללים ריצוף עץ, טלוויזיה ועוד. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-160 ש"ח.
  • מלון האנוי בלה רוזה (Hanoi Bella Rosa Hotel) - שימו לב שזהו לא מלון האנוי בלה רוזה סוויטס המופיע ברשימה למעלה. מלון זה דורג במקום ה-13 בטריפ אדווייזר ובמקום ה-19 בבוקינג שם זכה לציון 9.5. ממוקם על שפת האגם ליד תיאטרון בובות המים וליד מקדש נגוק סין. המחיר: כ-180 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון האנוי לה סיאסטה הוטל טרנדי (Hanoi La Siesta Hotel Trendy) - דורג במקום ה-10 בדירוג גולשי אתר בוקינג וזכה שם לציונים מעולים בעיקר בפרמטרים כמו מיקום, ניקיון ותמורה למחיר. זהו מלון 4 כוכבים יוקרתי, מפואר ומעוצב. המלון ממוקם במרכז העיר וקרוב לכל האטרקציות במרחק הליכה. חדרי המלון גדולים ומרווחים מאוד וזכו לביקורות טובות באתרי התיירות השונים. המחיר הממוצע: כ-350 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סאן ליין האנוי (Sunline Hotel) - מלון 4 כוכבים נוסף שנחשב לאחד הטובים בהאנוי. זהו מלון מודרני ומעוצב בקפידה רבה הממוקם במרכז העיר צמוד לאגם. המטיילים הישראלים שהספיקו ללון במלון וציינו לשבח בעיקר את מיקומו המרכזי של המלון, את ארוחת הבוקר העשירה ואת השירות. שימו לב: כמה גולשים המליצו לבקש חדר עם חלון. המחיר: כ-150 ש"ח בלבד.

    רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

    שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

    אין תגובות:

    מופעל על ידי Blogger.