הכירו את המלונות המומלצים ביותר בשנחאי ב-2020

איפה כדאי לישון בשנחאי? אילו מלונות בעיר זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת מהמטיילים הישראלים וממטיילים מרחבי העולם? ומהם המחירים הממוצעים שלהם לעונת התיירות של 2020? אתר "" עם כל הפרטים.


הכירו את המלונות המומלצים ביותר בשנחאי ב-2020
     תמונה: Uri Tours לפי רשיון CC
העיר שנחאי או "שנגחאי" (Shanghai) שבסין, היא מטרופולין עצום בגדולו ואחת הערים הגדולות והמודרניות ביותר בסין. שנחאי מזוהה בעיקר הודות לגורדי השחקים העצומים שלה המזכירים את מנהטן שבניו יורק ולמרכזי העסקים והקניות הגדולים. למרות החדשנות והמודרניות של העיר, ניתן למצוא בה גם הרבה מאוד שרידים של המסורת העתיקה של סין ועובדה זאת הופכת את שנחאי ליעד תיירותי מעניין ומרתק ממדרגה ראשונה.

כאמור, שנחאי מציעה לתיירים מגוון אטרקציות וחוויות תיירותיות מעניינות ביותר לכל סוגי התיירים. האיזורים התיירותיים ביותר בעיר הם איזור רחוב הבונד שנחשב לעורק ראשי מאוד בשנחאי ורחוב נאנג'ינג שנחשב לאיזור התיירותי ביותר בעיר ולשם ברוב המקרים מגיעים המוני התיירים לצורכי שופינג ומטיילים בין החנויות הרבות שברחוב. איזור זה כולל בתוכו גם את האטרקציות המפורסמות של שנחאי כגון מקדש ג'ינגאן, כיכר העם, מוזיאון שנחאי, הגלריה לאומנות ועוד אטרקציות רבות. מומלץ גם לטייל בגנים היפים של העיר ובמיוחד בגני יו המפורסמים המושכים אליהם הרבה מאוד תיירים. משפחות עם ילדים יוכלו לבקר וליהנות גם בפארק דיסנילנד שנחאי.

לשנחאי מגיעים הרבה מאוד מטיילים ישראלים מדי שנה. תוכלו למצוא שם גם הרבה מאוד תרמילאים צעירים שמבקרים בה כחלק ממסעם הארוך וגם משפחות עם ילדים וזוגות המגיעים לטיול תיירותי או רומנטי. בשנגחאי תוכלו למצוא את כל סוגי מקומות האירוח, החל מאכסניות והוסטלים המיועדים לתרמילאים ועד למלונות מפוארים ויוקרתיים המתאימים לזוגות ומשפחות.

היום באתר "" נציג לכם את המדריך הטוב ביותר ללינה בשנחאי ונציג לכם את המלונות שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת, נברר באיזה איזור כדאי לחפש מלון בעיר, נבדוק אילו מלונות זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת ונגלה מהם המחירים הממוצעים למלונות אלו בעונת התיירות הקרובה. קדימה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בשנחאי לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בשנחאי לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון מנדרין אוריינטל שנחאי (Mandarin Oriental)
  2. מלון ריץ קרלטון שנחאי (The Ritz-Carlton Shanghai)
  3. מלון פור סיזנס שנחאי (Four Seasons Shanghai)
  4. מלון וולדורף אסטוריה שנחאי (Waldorf Astoria Shanghai on the Bund)
  5. מלון פיירמונט פיס שנחאי (Fairmont Peace Hotel)

חפשו מלון ליד רחוב נאנג'ינג והבונד - איפה כדאי לישון בשנחאי?


כלל האצבע בחיפוש עבור האיזור הטוב ביותר ללון בו בשנחאי הוא לחפש מלונות הקרובים לרחוב בונד המרכזי ולמדרחוב ברחוב נאנג'ינג התיירותי. שם נמצאים רוב האטרקציות המוכרות של העיר כמו כיכר העם, המוזיאון הראשי ועוד, וכפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, רוב המלונות של שנחאי שקיבלו את מירב ההמלצות ברשת, ממוקמות באיזורים אלו.


כ-500 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בשנחאי ב-2020?


כפי שתוכלו לראות בהמשך הכתבה, המחיר הממוצע של המלונות הטובים והמומלצים ביותר בשנחאי (אלו שזכו לציונים גבוהים באתרים כמו טריפ אדווייזר או בוקינג) נע בין 300 ל-600 ש"ח לזוג ללילה. מחיר זה אינו משתנה הרבה בהתאם לעונות בשנה ותוכלו למצוא מחירים כאלו בקיץ, בחורף או בעונות החגים.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לשנחאי?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לסין התקופה הטובה ביותר להגיע לשנחאי בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם חודשי טרום קיץ (מאי ויוני), חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

המלונות המומלצים ביותר בשנחאי ב-2020


להלן רשימה של המלונות בשנחאי שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:

מלון שנגחאי מריוט סיטי סנטר (Shanghai Marriott Hotel City Centre)

מלון מריוט סיטי סנטר הוא ללא ספק אחד המלונות הפופולריים והמומלצים ביותר בשנחאי. המלון דורג במקומות גבוהים מאוד ברשת בדירוגי הגולשים ודורג במקום ה-11 באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-9 באתר בוקינג עם ציון גולשים מעולה של 9 לפי ממוצע של כ-1800 ביקורות גולשים.

מלון זה זכה גם לביקורות ישראליות מעולות באתר בוקינג שבו המטיילים הישראלים ציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה שלו על יד הרחוב הראשי נאנג'ינג, את האווירה המערבית והמודרנית של המלון ואת רמת האיבזור הגבוהה של המתקנים וחדרי המלון.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר השוכן בגורד שחקים וממוקם בלב האיזור התיירותי של העיר במרחק הליכה של 5  מרחוב נאנג'ינג וכיכר העם. המלון מציע חדרים גדולים ומרווחים מאוד המציעים נוף פנורמי מקסים על העיר, מרכז ספא עם בריכה מקורה ו-5 מסעדות שונות. סה"כ מציע המלון 720 חדרים כאשר המחיר הממוצע לזוג ללילה נע בין 500 ל-1000 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון אוריון שנחאי (Les Suites Orient, Bund Shanghai)

עוד מלון מעולה בשנחאי שגרף ביקורות מעולות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים שכבר הספיקו ללון בו הוא מלון אוריון הממוקם באיזור הבונד המצוין ללינה בשנחאי. המלון זכה לציון גולשים 9 באתר בוקינג על סמך כ-1800 חוות דעת מאומתות של גולשים ודורג באתר במקום ה-7. גם באתר טריפ אדווייזר, דורג המלון במקום ה-16 המכובד מתוך כ-5000 מקומות אירוח המופעים באתר.

כאמור, המלון ממוקם באיזור הבונד המעולה ובמרחק הליכה מאטרקציות רבות בעיר כגון גני יו, התיאטרון הגדול, המוזיאון לאומנות ועוד. גם פארק דיסנילנד שנחאי ממוקם כחצי שעה נסיעה מהמלון. המטיילים הישראלים ציינו לשבח את מיקום המלון, את שירות צוות המלון שגם דובר אנגלית ואת רמת החדרים.

גם מלון זה מחזיק ב-5 כוכבים ומציע חדרים גדולים ומרווחים (168 חדרים סה"כ) הכוללים ריצוף מעץ, חדרי רחצה משיש, בקבוקי מים מינרליים ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-600 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון גרין קורט פיפל'ס סקוור שנגחאי (Green Court People’s Square)

אם אתם מחפשים מלון זול בשנחאי אבל עדיין מלון שנמצא במיקום מעולה וזכה לביקורות גולשים טובות, מלון גרין קורט יכול להיות מועמד מצוין עבורכם. המלון זכה בשבחים רבים ברשת וקיבל ציונים מעולים באתר בוקינג ממטיילים ישראלים וממטיילים מרחבי העולם כאשר ציון הגולשים הממוצע שלו באתר הוא 8.3 מתוך 1700 ביקורות גולשים מאומתות.

מדובר מלון דירות המומלץ מאוד גם למשפחות עם ילדים בשנחאי. הדירות במלון מאובזרות לגמרי וכוללות טלוויזיה, מטבח עם מיקרוגל, מקרר ומדיח כלים וניתן גם להיעזר בשירות הכביסה שמציע המלון. המלון ממוקם במיקום מעולה בשנחאי במרחק הליכה לבונד ולמדרחוב של נאנג'ינג. גם פארק דיסנילנד שנחאי ממוקם כשלושת רבעי שעה נסיעה מהמלון. ישנם במרחק הליכה תחנות רכבת רבות.

סה"כ מציע המלון 260 חדרים שונים המחולקים לחדרים זוגיים וחדרי משפחה כאשר המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-300 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון גראנד סנטרל שנחאי (Grand Central Hotel Shanghai)
   
אם אתם מחפשים מלון יוקרתי ומפואר שקיבל ביקורות ישראליות מעולות ברשת, כדאי לבדוק את מלון גרנאד סנטרל המפואר שממוקם בלב העיר וצמוד לטיילת של רחוב נאנג'ינג ובמרחק קצר מהנהר ומהבונד. המטיילים הישראלים שהספיקו ללון במלון ציינו לטובה בעיקר את המיקום המצוין והאוכל במלון.

המלון קיבל ציונים מעולים ברשת ודורג במקום ה-18 באתר בוקינג לפי מדד ציוני הגולשים וזכה לציון 8.7 על סמך כ-1600 חוות דעת מאומתות. באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-33 מתוך כ-5000 מלונות שנחאי שבאתר.

המלון מדורג 5 כוכבים ומציע את כל מה שמלון לוקשרי צריך להציע כגון מרכז ספא עם בריכה מקורה ומעוצבת, חדר כושר, מסעדה נחשבת ובית קפה וכד'. המלון מציע 353 חדרים שונים הכוללים שולחן עבודה, טלוויזיה, חדר רחצה משיש ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון IFC רזידנס שנחאי (IFC Residence)

עוד מלון שחייב להיכנס לרשימה שלנו הוא מלון IFC שנחשב גם הוא לאחד הטובים והמומלצים ביותר בשנחאי. זהו המלון ה-2 הטוב ביותר בשנחאי (בקטגוריית שירותי אירוח ייחודיים) לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר וה-12 לפי גולשי אתר בוקינג.קום שם זכה לציון הגולשים 8.9 על סמך כ-1600 ביקורות מאומתות כולל ביקורות של תיירים ישראלים שהרעיפו שבחים רבים על המלון.

המלון ממוקם ליד מגדל הטלוויזיה המפורסם של שנחאי ובמרחק הליכה מהבונד ומאקווריום שנגחאי אושן. ישנה גם תחנת מטרו בצמוד למלון. זהו מלון מפואר ומושקע המעוצב בקפידה רבה. החדרים במלון עברו עיצוב ברמה גבוהה ביותר ורובם כוללים גם יחידת סלון, מטבח ופינת אוכל ואין ספק שזהו אחד המלונות השווים של שנחאי לזוגות או למשפחות.

המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 700 ל-800 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

ועוד כמה מלונות מומלצים בשנחאי


להלן עוד כמה מלונות בשנחאי שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון ג'ינגיאנג מטרופול שנחאי (Jinjiang Metropolo Hotel Classiq Shanghai Bund Circle) - מלון מומלץ מאוד שקיבל ביקורות מאוד ברשת. זכה לציון 8.7 בבוקינג. ממוקם במרחק הליכה מרחוב נאנג'ינג ומהבונד. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-400 ש"ח בלבד.
  • מלון שנחאי פיש אין בונד (Shanghai Fish Inn Bund) - מלון 3 כוכבים בשנחאי הנחשב לאחד הטובים בעיר בקרב המלונות הזולים של שנחאי. ממוקם קרוב למרכז ולאטרקציות של העיר ולתחנות המטרו. המחיר: כ-250 ש"ח בממוצע לזוג ללילה בלבד.
  • מלון נראדה שנגחאי בונד (Narada Boutique Hotel Shanghai Bund) - אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב התיירים בישראלים שהעניקו למלון ברוב המקרים ציונים מעולים על המיקום והשירות. ממוקם ליד גני יו ומציע חדרים במחיר ממוצע של כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סנטרל שנחאי (Central Hotel Shanghai) - מלון 4 כוכבים בשנחאי שקיבל ביקורות מעולות מתיירים ישראלים רבים ברשת. ממוקם ליד רחוב נאנג'ינג. המחיר הממוצע לחדר לזוג לילה עומד על כ-450 ש"ח.
  • מלון פיירמונט פיס שנחאי (Fairmont Peace Hotel) - מדורג במקום הראשון לפי מדד ציוני הגולשים באתר בוקינג (ציון 9.2) ובמקום ה-5 בטריפ אדווייזר. מלון מפואר ברמות שנחשב גם למועדף על סלבריטאים מכל העולם. ממוקם במרחק הליכה מהבונד ומרחוב נאנג'ינג. המחיר: כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.