מלונות בטביליסי: איזה מלונות הכי מומלצים ב-2020?

אילו מלונות בטביליסי נחשבים למלונות המומלצים ביותר? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו לעונת התיירות של 2020? אתר "" עם עוד מדריך מעולה והפעם - טביליסי, גאורגיה.


מלונות בטביליסי: איזה מלונות הכי מומלצים ב-2020?
בשנים האחרונות טביליסי (Tbilisi), הפכה ליעד מבוקש מאוד עבור התיירים הישראלים שמגיעים אליה לביקור של לפחות כמה ימים ונהנים מאטרקציות מעניינות, מחירים זולים, אוכל מעולה, אנשים אדיבים ואווירה תיירותית נהדרת.

טביליסי מציעה המון עניין ואטרקציות למבקרים בה גם לאלו שאוהבים טיולי הרפתקאות בנופים המופלאים של העיר וגם לאלו המחפשים חופשה אורבנית ותוססת. טביליסי מציעה אווירה קוסמופוליטית עם שילוב בין החדש לישן. הרכבל החוצה את העיר, גשר הזכוכית המרשים וכיכר החירות הן רק חלק קטן מהאטרקציות הנפלאות שמציעה עיר שנחשבת ליעד מעולה גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים.

היום באתר "" נציג לכם מדריך מפורט ומקיף שבו תוכלו לגלות אילו מלונות נחשבים שם לטובים ביותר ונבדוק אילו מהם זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת, אילו מלונות היו הנבחרים ע"י התיירים הישראלים, באיזה איזור כדאי לחפש שם מלון ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה. קדימה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בטביליסי לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר בטביליסי לפי אלפי ביקורות של גולשי אתר הביקורות הגדול בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון הולידיי אין טביליסי (Holiday Inn Tbilisi)
  2. מלון דוד סולטן טביליסי (David Sultan Hotel)
  3. מלון טביליסי מריוט (Tbilisi Marriott Hotel)
  4. מלון 12 בוטיק טביליסי (No12 Boutique Hotel)
  5. מלון סיטאדינס פרידום סקוור טבילסי (Citadines Freedom Square Tbilisi)

העיר העתיקה, כיכר החירות ושדרות רוסתוולי - איפה כדאי לישון בטביליסי?


העיר העתיקה ומרכז העיר של טבילסי הוא המקום התוסס והמעניין ביותר בעיר שם מרוכזים רוב האטרקציות העירוניות שמציעה העיר. אטרקציות כגון בתי המרחץ של המפורסמים המכונים אבאנו (Abano), הרכבל של טבילסי, גשר הזכוכית (גשר השלום), מצודת הנרקילה, המטאחי פלאטו, השווקים המפורסמים של העיר ועוד אטרקציות רבות.

איזור כיכר החירות (או כיכר טבילסי) שבמרכז העיר הוא איזור מרכזי מאוד ונחשב לנקודת עוגן הטובה ביותר בעיר כאשר הוא נושק לעיר העתיקה של טבילסי. גם שדרת רוסתוולי נחשבת לנקודת עוגן בטביליסי והרבה מאוד אטרקציות של העיר ממוקמים שם כמו בית האופרה, המוזיאון הלאומי, ארמון המושל ועוד. לכן, כשאתם מחפשים מלון בטבילסי, מומלץ לבדוק את מיקום המלון בהתאם לאיזורים אלו.


מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לטביליסי?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לגאורגיה, התקופה הטובה ביותר להגיע לטבילסי בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא חודשי החורף (נובמבר, דצמבר), עונת הקיץ (יולי ואוגוסט) ועונת החגים סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

200-400 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר של טביליסי ב-2020?


טביליסי נחשבת ליעד זול ביחס ליעדים פופולריים אחרים במרכז אירופה וכפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, המחיר הממוצע במלונות המומלצים ביותר של העיר שגרפו ציונים גבוהים באתרי ביקורות הגולשים ברשת, נעים בין 200 ל-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

מלונות מומלצים בטביליסי 2020


להלן רשימת המלונות המומלצים ביותר בטביליסי שזכו להמלצות, לחוות הדעת ולביקורות הטובות ביותר באתרים כמו בוקינג, למטייל, הוטל פיינדר וכמובן טריפ אדווייזר:

מלון שותא רוסתוולי טביליסי (Shota Rustaveli Boutique Hotel) 

מלון שותא רוסתוולי הוא ללא ספק אחד מהמלונות המומלצים ביותר בטביליסי וגרף שבחים רבים ברשת מגולשים רבים מישראל ומרחבי העולם. כך למשל, דורג המלון במקום ה-18 באתר טריפ אדווייזר (מתוך 132 מלונות) ובמקום ה-11 באתר בוקינג עם ציון גולשים מעולה של 9.3 המבוסס על כ-500 חוות דעת מאומתות של גולשים.

מטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון דיווחו על שירות ממש מצוין של הצוות, על חדרים מרווחים ומאובזרים, ארוחת בוקר עשירה ומגוונת וגם מיקום מעולה הקרוב במרחק הליכה לכל האטרקציות. מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם בשדרות רוסתוולי כאשר תיאטרון הבלט, כיכר החירות ועוד אטרקציות ידועות מוכרות נמצאות במרחק הליכה מהמלון.

המלון מציע חדרים גדולים מאוד ומרווחים המאובזרים בטלוויזיה, מזגן, מיני בר וגם אינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע במלון נע בין 400 ל-600 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונה בשנה (בחורף המחירים זולים יותר).

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר
  
מלון פיאצה טביליסי (Hotel Piazza)

מלון פיאצה הוא אחד מהמלונות הידועים ביותר בטביליסי ואחד הפופולריים ביותר עבור התיירים הישראלים המבקרים בעיר. בדף המלון באתר בוקינג, זכה המלון לתגובות ישראליות רבות ממטיילים שכבר שהו במלון שהעניקו למלון ציונים מעולים בעיקר על מיקום מצוין ומרכזי, על שירות צוות יוצא מגדר הרגיל, על חדרים טובים ועל תמורה מעולה למחיר.

מלון 3 כוכבים זה, ממוקם באיזור ממש מעולה בטבילסי בלב העיר העתיקה ובמרחק הליכה מכל האטרקציות של העיר כגון הארמון הנשיאותי, כנסיית מטחי, גשר הזכוכית ועוד. כיכר החופש ממוקמת כק"מ מהמלון.

חדרי המלון כוללים בין היתר שולחן עבודה, מיני בר, פינת ישיבה וטלוויזיה. המלון כאמור נחשב לאחד מנותני התמורה הטובים ביותר למחיר בטבילסי כאשר המחיר הממוצע עומד על כ-200 ש"ח לזוג ללילה בלבד!

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר
  
מלון מטחי גלאבאני טביליסי (Metekhi's Galavani)

אם אתם משפחה עם ילדים בטביליסי, כדאי מאוד לבדוק את מלון מטחי גאלאבני הנחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות בטביליסי. מלון זה דורג במקום ה-6 באתר טריפ אדווייזר מבין למעלה מ-500 שירותי אירוח ייחודיים ובמקום ה-14 בדירוג גולשי אתר בוקינג.קום עם ציון גולשים ממוצע מעולה של 9.3.

המלון מציע חדרים גדולים ומרווחים מאוד המתאימים למשפחות הכוללים חדר רחצה פרטי, טלוויזיה, פינת ישיבה, אינטרנט אלחוטי חינם ועוד כאשר המחיר הממוצע לחדר למשפחה ל-4 או ל-6 נפשות עומד על כ-250 ש"ח ללילה בלבד.

המלון ממוקם במרכז העיר במרחק דקות הליכה מהרכבל, רחוב שארדני, קתדרלת סיינט ג'ורג', כנסיית מטחי, גשר הזכוכית ועוד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון S&L טביליסי (S&L Hotel)

עוד אחד מהמלונות המומלצים ביותר בטביליסי, הוא מלון S&L הממוקם בלב מרכז העיר במיקום מעולה לטיולים רגליים בכל האטרקציות הידועות של טביליסי. המלון קיבל ציון גולשים מעולה באתר בוקינג של 9.5 ודורג שם במקום ה-26 מבין כ-500 מלונות הרשומים באתר.

המלון קיבל גם ביקורות מעולות ממטיילים ישראלים רבים ברשת שכבר הספיקו לשהות בו והעניקו לו ציונים מעולים על שירות מצוין של צוות המלון, על סדר וניקיון ועל מיקום טוב המציע מרחק הליכה לפארק ואקה, תחנת הרכבל ואטרקציות נוספות.

זהו מלון חדש יחסית המציע בריכת שחייה מקורה וסאונה, בר ומתקנים נוספים. החדרים כוללים מיזוג, טלוויזיה וכספת וחלק מהם כולל גם פינת ישיבה. החדרים מציעים נוף נפלא אל העיר או להרים ולסביבה הטבעית היפה של העיר. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-350 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון אולד מידן טביליסי (Old Meidan Tbilisi)

גם המלון B&B אולד מידן טביליסי שדורג במקום ה-25 מבין כל מלונות באד אנד ברקפסט של טביליסי באתר טריפ אדווייזר, נחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר בעיר והוא מציע מיקום מעולה בלב העיר העתיקה ומסביבו מסעדות וחנויות רבות.

מטיילים ישראלים ברשת העניקו למלון ציונים מעולים על המיקום ועל החדרים. ארוחת הבוקר במלון, זכתה קצת פחות לביקורות טובות באתר בוקינג אך הציון הכללי של הגולשים שם עומד על 9 מתוך 10 המבוסס על כ-400 חוות דעת מאותות של גולשים.

מצודת נריקלה, גשר הזכוכית, כנסיית מטחי ואטרקציות רבות נוספות, ממוקמות כולן במרחק של דקות הליכה בלבד. חדרי המלון כוללים אינטרנט אלחוטי חינם, חדר רחצה פרטי, טלוויזיה שטוחה ועוד. המלון מציע גם חנייה פרטית ללא תשלום ומסעדה. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-350 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

עוד מלונות מומלצים בטביליסי גאורגיה


והנה עוד כמה מלונות מצויינים בטביליסי שנרשמו באתרי ביקורות גולשים בינלאומיים כמלונות מומלצים ביותר בקרב גולשים ישראלים וגולשים מרחבי העולם:
  • מלון קוראל בוטיק טביליסי (Coral Boutique Hotel) - מלון 4 כוכבים שזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת וקיבל ציונים מעולים על ארוחת הבוקר, השירות ורמת החדרים. המקום מרוחק כרבע שעה הליכה מהמרכז התיירותי של העיר. המחיר הממוצע: כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פרידה טביליסי (Hotel Frida) - מלון עם תמורה מעולה למחיר בטביליסי עם ביקורות מעולות ברשת. ממוקם בלב המרכז צמוד לגשר הזכוכית ולעיר העתיקה. זכה לציון 9 באתר בוקינג. מציע חניה ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-250 ש"ח בלבד.
  • מלון רומס טביליסי (Rooms Hotel Tbilisi) - מלון מעוצב ומושקע שגרף שבחים רבים ע"י הגולשים ברשת. ממוקם ליד תחנת מטרו וכ-20 דקות הליכה מכיכר החירות. המלון זכה לציונים מעולים בעיקר על העיצוב וההקפדה על הפרטים הקטנים. זכה גם לציון מעולה של 9.1 באתר בוקינג. המחיר לחדר במלון מתחיל בממוצע ב-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון בוטיק בריטיש האוס (Boutique Hotel British House) - מלון 4 כוכבים הממוקם במיקום מעולה בטביליסי וקיבל ביקורות מעולות ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון. המלון נמצא בעיר העתיקה ומסביבו תוכלו למצוא מסעדות וחנויות רבות. שדרת רוסתוולי ממוקמת במרחק הליכה מהמלון. המחיר: כ-300 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.  

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

    אין תגובות:

    מופעל על ידי Blogger.