המלונות הכי מומלצים במוסקבה - כמה יעלה לכם ב-2020?

איפה כדאי לישון במוסקבה? באיזה איזורים כדאי לחפש מלון במוסקבה? איזה מלונות במוסקבה הם הכי מומלצים וכמה הם עולים? ואיזה מלונות זולים במוסקבה קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת מהמטיילים הישראלים? אתר "" בדק עבורכם את כל מה שצריך לדעת על לינה במוסקבה.


המלונות הכי מומלצים במוסקבה - כמה יעלה לכם ב-2020?
מוסקבה (Moscow) היא אחת הערים המקסימות (וגם היקרות) ביותר באירופה ובכל העולם בכלל. מוסקבה היא העיר הגדולה ביותר באירופה ואוצרת בתוכה מגוון עצום של חווית תרבות, אוכל וחיי לילה. אין ספק שאם בחרתם בנופש במוסקבה, מובטחת לכם חוויה נפלאה.

מתחם הקרמלין והכיכר האדומה הם כמובן המונומנטים המפורסמים והמוכרים ביותר אך לצידם ישנם אטרקציות נוספות חשובות שכדאי לבקר בהם כגון רובע ארבאט, מנזר נובודביצ'י, בית האופרה של הבולשוי ועשרות מוזיאונים שווים במיוחד.

היום באתר "" נציגלכם את המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה במוסקבה ונבדוק אילו מלונות זכו לביקורות הטובות ביותר ברשת אילו מלונות זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר, באיזה איזור כדאי לחפש מלון במוסקבה ומהם המחירים הממוצעים במלונות הנ"ל בעונת התיירות של 2020. אז קדימה, מתחילים.

5 המלונות המומלצים ביותר במוסקבה לפי אתר טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות שדורגו ע"י גולשי אתר הביקורות "טריפ אדווייזר" כמלונות המומלצים ביותר במוסקבה:
  1. מלון לוטה מוסקווה (Lotte Hotel Moscow)
  2. מלון אררט פארק הייאט (Ararat Park Hyatt)
  3. מלון מרקיור ארבאט מוסקאו (Mercure Arbat Moscow)
  4. מלון סנט רג'יס מוסקבה ניקולסקאיה (The St. Regis Moscow Nikolskaya)
  5. מלון סוויסוטל קראסני הולמי מוסקבה (Swissotel Krasnye Holmy)
 

הכי קרוב לקרמלין ולכיכר האדומה - איפה כדאי לישון במוסקבה?


המרחק מהקרמלין ומהכיכר האדומה הוא בעיקר מה שקובע בכל הקשור לבחירת מלון במוסקבה. ככל שמיקום המלון הוא מרכזי יותר וקרוב לאיזורים האלו כך הוא יהיה פופולרי יותר וכך גם המחיר יהיה בהתאם.

המלצה: הרבה מאוד מטיילים בוחרים במלון מרוחק במעט מהמרכז ובמרחק סביר של נסיעה בתחבורה הציבורית וכך מצליחים למצוא מחירים סבירים בהרבה מהמלונות בלב המרכז. לפעמים גם עד חצי מהמחיר!

כ-700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר במוסקבה ב-2020?


פער מחירי המלונות במוסקבה הוא עצום ולכן קשה מאוד להעריך מחיר ממוצע של המלונות שם. בבדיקה שערכנו באתרי תיירות מובילים ברשת לתקופות עמוסות כמו קיץ, ראש השנה, סוכות או פסח וגם לתקופת החורף הפחות עמוסה, מצאנו כי  המחיר הממוצע הכללי למלונות שדורגו במיקומים הגבוהים ביותר לפי המלצות הגולשים עומד על כ-700 ש"ח ללילה לזוג.

ישנם כמובן גם מלונות, הוסטלים ואכסניות במוסקבה במיקומים טובים ובמחירים של 200 או 300 ש"ח לזוג ללילה (בהמשך הכתבה תוכלו למצוא רשימה של מלונות כאלו) לצד מלונות מפוארים במיקום מרכזי שיעלו לכם 2000 ש"ח ומעלה ללילה.

המלונות המומלצים ביותר במוסקבה לשנת 2020


הנה כמה מהמלונות במוסקבה שקיבלו את מיטב ההמלצות והביקורות הטובות ברשת:

מלון לוטה מוסקווה (Lotte Hotel Moscow)

מלון לוטה מוסקבה הוא מלון 5 כוכבים מפואר במוסקבה ונחשב לאחד הטובים והמומלצים ביותר לפי אתרים רבים. המלון ממוקם בראש רשימת המלונות המומלצים בטריפ אדוויזר, הוטל פיינדר, בוקינג.קום ואתרים נוספים.

המלון הוא מפואר בהגזמה וכולל 2 מסעדות נחשבות, בריכה מקורה ענקית וחדרים גדולים ומרווחים הכוללים שלט חכם שמפעיל את התאורה, המיזוג בחדר. גם מיקום המלון הוא מצויין והוא נמצא במרחק של כ-15 דקות הליכה מהקרמלין. המחיר הממוצע ללילה במלון עומד על כ-1500 ש"ח ללילה לזוג.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר
 
מלון בלוז מוסקבה (Blues Hotel)

אם אתם מחפשים מלון במוסקבה במיקום מרכזי ובזול, כדאי לכם לבדוק את מלון בלוז מוסקבה שחדר בו לזוג ללילה עומד על כ-500 ש"ח בלבד. המלון נמצא כ-2 דקות הליכה מתחנת מטרו שתיקח אתכם מהר אל הקרמלין והכיכר האדומה וממוקם כרבע שעה הליכה ממנזר נובודביצ'י.

תוכלו למצוא במלון מסעדה ואינטרנט אלחוטי בחינם גם מחדרי המלון. המלון קיבל ציון מעולה של 9.1 מתוך עשר באתר בוקינג מתוך 266 חוות דעת אמיתיות של גולשים ונחשב לאחד המומלצים ביותר במוסקבה בטווח מחיר זה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון מרקיור באומנסקאיה מוסקבה (Mercure Moscow Baumanskaya)

עוד מלון מומלץ מאוד וגם זול במוסקבה הוא מלון מרקיור המדורג 4 כוכבים וממוקם במיקום מרכזי ונוח במרחק של 2 תחנות רכבת מהקרמלין והכיכר האדומה. המלון מציע 47 חדרים בלבד המצוידים במזגן, מקלחת ושירותים ואינטרנט אלחוטי בחינם.

המלון דורג ע"י גולשי טריפ אדוויזר במקום ה-6 מבין כל מלונות מוסקבה וקיבל ציון של 9.2 באתר בוקינג.קום עם הרבהמאוד שבחים על מיקום טוב, יחס טוב של הצוות ומחיר מנצח העומד אגב על כ-350 ש"ח בממוצע לזוג ללילה!

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון מטרופול מוסקבה (Metropol Hotel)

אם אתם מחפשים גם מלון 5 כוכבים מפואר וגם מיקום מנצח, כדאי לבדוק את מלון מטרופול מוסקבה שממוקם 5 דקות הליכה בלבד מהקרמלין. המלון עצמו מעוצב בסגנון ארט נובו קלאסי יוקרתי ומציע 388 חדרים בדרגות שונות.

תיירים ישראלים רבים המליצו על המלון והעניקו שבחים רבים על ארוחת הבוקר, שירות המלון והמיקום המצוין. המחיר הממוצע לחדר במלון הוא כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון אינטרקונטיננטל מוסקבה (InterContinental Moscow Tverskaya)

עוד מלון 5 כוכבים מומלץ במוסקבה הוא מלון אינטרקונטיננטל מוסקבה הממוקם במרחק הליכה מכיכר פושקין ובמרחק תחנת מטרו אחת מתיאטרון הבולשוי. החדרים במלון כוללים אינטרנט חופשי ומיני בר עם משקאות ללא תשלום.

המלון מציע מסעדה משובחת, מועדון כושר וספא יוקרתי וסאונה עם טיפולי יופי. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1100 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלונות מומלצים נוספים במוסקבה 


והנה עוד כמה מלונות מומלצים במוסקבה שמדורגים גבוה באתרי ביקורות מלונות גדולים ושווה לבדוק:

מלונות זולים במוסקבה - פחות מ-400 ש"ח לזוג ללילה


ישנם גם הרבה מאוד מלונות זולים במוסקבה. חלק לא מבוטל מהם מופיע גם בצמרת הדירוגים באתרי ביקורות הגולשים. הנה רשימה של מלונות זולים במיוחד במוסקבה שמחיר חדר בממוצע אינו עולה על 400 ש"ח לזוג ללילה ושקיבלו את הביקורות הטובות ביותר:

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.