המלונות המומלצים ביותר בפודגוריצה ב-2020 - המדריך המושלם!

איפה כדאי לישון בפודגוריצה? אילו מלונות בעיר קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? איפה בחרו ללון המטיילים הישראלים הרבים שבוחרים לעצור בפודגוריצה? ומהם המחירים הממוצעים למלונות שם בעונת התיירות של 2020/2020? עוד מדריך לינה מעולה מבית אתר "" והפעם - בירת מונטנגרו. כל הפרטים, בפנים.


המלונות המומלצים ביותר בפודגוריצה ב-2020 - המדריך המושלם!
 תמונה: Panoramio ויקיפדיה CC
העיר פודגוריצה (Podgorica) היא בירת מדינת מונטנגרו והיא מהווה נקודת עצירה חובה בכל טיול למונטנגרו. למרות שישנן ערים תיירותיות ואטרקטיביות יותר במונטנגרו כמו בודווה, קוטור או הרצג-נובי, פודגוריצה היא עדיין מקום שרוב המטיילים עוברים ועוצרים בו לפחות ללילה אחד או שניים.

הסיבה הפשוטה שפודגריצה היא עדיין יעד תיירותי היא מכיוון שמדובר בכל זאת בעיר מרכזית וגדולה שמהווה בקרב מטיילים רבים איזור בסיס מצוין לטיולים רבים באיזור וגם מפני שטיסות רבות למדינה נוחתות בה. פודגוריצה היא עיר מזרח אירופאית קלאסית עם האדריכלות הידועה המאפיינת את רוב ערי מזרח אירופה הגדולות. השליטה העות'מאנית הארוכה בעיר, השפיעה רבות על צביון העיר וניתן לראות את השילוב בין המאפיינים הטורקים והמוסלמים לאירופאים.

מומלץ לקרוא גם על:
פודגוריצה מתאפיינת בהרבה מים מסביבה ונהרות, אגמים וגשרים רבים פזורים בכל עבר. גם הספורט הוא חלק נכבד מהעיר הודות לקבוצות הכדורסל וכדורגל שבעיר, הנחשבות לטובות ביותר במונטנגרו. המטיילים הישראלים הרבים שכבר ביקרו וטיילו בעיר, דיווחו על מסעדות טובות, קניונים מעולים וזולים, מדרחוב כיפי ואנשים חביבים ביותר.

מלונות בפודגוריצה
מגדל הרדיו בפודגוריצה
בין מוקדי העניין המרכזיים בפודגוריצה, ניתן לציין את המדרחוב הראשי שבעיר שנחמד מאוד לטייל בו בשעות הערב והלילה ולשבת באחד מבתי הקפה הרבים שם או לטייל באטרקציות הידועות של העיר כמו גשר המילניום, הקתדרלה של פודגריצה, מגדל הרדיו או בניין הפרלמנט של מונטנגרו.

אז אם גם אתם מתכוונים לעצור ללון ללילה או שניים בפודגוריצה, הכנו לכם מדריך עדכני ואינפורמטיבי שיציג לכם את המלונות בפודגוריצה שקיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת ואת המלונות שהמטיילים הישראלים בחרו כמלונות הטובים ביותר. נבדוק גם באיזה איזור של העיר כדאי לבחור את המלון ומהם המחירים הממוצעים של המלונות שם בעונת התיירות 2020/2020. אז בואו לא נבזבז זמן מיותר ונתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בפודגוריצה לפי טריפ אדווייזר ב-2020


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בפודגוריצה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון סנטרוויל פודגוריצה (CentreVille Hotel and Experiences)
  2. מלון אורל פודגוריצה (Hotel Aurel)
  3. מלון הילטון פודגוריצה צ'רנה גורה (Hilton Podgorica Crna Gora)
  4. מלון רמדה פודגוריצה (Ramada Podgorica)
  5. מלון פודגוריצה (Hotel Podgorica)

חפשו מלון במרכז העיר - איפה כדאי לישון בפודגוריצה?


כאמור, פודגוריצה אינה עיר תיירותית מדרגה ראשונה ולא תמצאו כאן אטרקציות או מוקדי עניין רבים כמו הערים האחרות במונטנגרו. עיקר התיירות של העיר מתרכזת סביב המרכז בה נמצא המדרחוב הראשי והעיר העתיקה שבהם תבלו כנראה את רוב זמנכם בשהות בעיר. לכן, מומלץ לחפש מלון קרוב במרחק הליכה למרכז, אך גם אם מדובר במלון הממוקם במרחק נסיעה מהמרכז וקיבל ביקורות טובות ברשת, זאת תהיה בחירה ראויה.

קתדרלת פודגוריצה. תמונה: Tony Bowden פליקר CC

בין 250 ל-450 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בפודגוריצה ב-2020?


כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, טווח המחירים במלונות הטובים ביותר של פודגוריצה - אלו שקיבלו את ציוני הגולשים הגבוהים ביותר ברשת, מתחיל באיזור ה-200 עד 250 ש"ח במלונות 3 הכוכבים ומגיע עד לאיזור ה-450 עד 500 ש"ח במלונות היוקרתיים יותר בדירוג של 4 או 5 כוכבים. אין ספק שלפחות מבחינת מחירי המלונות בפודגוריצה, תוכלו לקבל הרבה מאוד תמורה ביחס למעט מאוד כסף.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לפודגוריצה?


התקופה הטובה ביותר להגיע לפודגוריצה לפי דעת המומחים ברשת למונטנגרו, היא באיזור הקיץ ובמונחים רחבים יותר- בין אפריל (פסח) לאוקטובר (ראש השנה וסוכות).

המלונות המומלצים ביותר בפודגוריצה ב-2020


להלן רשימה של המלונות בפודגוריצה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:

מלון סנטרוויל פודגוריצה (CentreVille Hotel and Experiences)

מלון סנטרוויל פודגוריצה
מלון סנטרוויל הוא כנראה המלון הטוב ביותר בפודגוריצה לפחות על פי דירוגי הגולשים ברשת. מלון זה זכה להתברג במקום הראשון גם לפי דירוג הגולשים באתר בוקינג ואתר טריפ אדווייזר וזכה בשני האתרים בשבחים רבים ומחמאות מקצה לקצה.

גם מטיילים ישראלים רבים שהגיעו ללון בפודגוריצה, בחרו ללון במלון זה ודיווחו בביקורות ברשת על אירוח יוצא מן הכלל ועל מיקום מצוין, עיצוב מוקפד וסדר וניקיון מופתי. גם השירות של צוות המלון וארוחת הבוקר קיבלו ציונים מעולים מהמטיילים מישראל.

מדובר במלון 4 כוכבים חדש ומודרני הממוקם במרכז פודגוריצה בתוך מתחם גדול הכולל מרכז ספא, קניון גדול ומועדון משחקים לילדים. המלון שוכן במבנה חדיש ומודרני בעיצוב הייטקיסטי/חללי ומציע חדרים גדולים מאוד המעוצבים ברמה מוקפדת ביותר. המלון נחשב גם לנותן תמורה מעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון הילטון פודגוריצה צ'רנה גורה (Hilton Podgorica Crna Gora)

מלון הילטון פודגוריצה
התחרות הגדולה ביותר למלון סנטרוויל שהזכרנו קודם, מגיעה ממלון הילטון פודגוריצה המעולה שדורג במיקומים מעולים באתר טריפ אדווייזר ובאתר בוקינג עם ציון הגולשים 9.2 ואם נבחר ללכת גם לפי ביקורות הגולשים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, אז מלון הילטון הוא אף פופולרי יותר ממלון סנטרוויל המצויין.

כיאה לרשת הילטון היוקרתית והידועה, זהו מלון 5 כוכבים מפואר המציע לאורחיו את כל מה ששירות 5 כוכבים צריך להציע. המלון עבר שיפוץ ומתיחת פנים רצינית לפני כמה שנים בלבד ומציע כיום מרכז ספא הכולל בריכה איכותית, ג'קוזי וכד', 4 מסעדות שונות, בר על הגג ועוד פינוקים נוספים. המלון ממוקם במרכז העיר קרוב לפארקים ולמרכזי המסחר הגדולים.

הביקורת הרבות על המלון באתר בוקינג וטריפ אדווייזר ציינו לשבח את את רמת האוכל במלון, את רמת המתקנים הגבוהה, את השירות האדיב, רמת החדרים וגם את המיקום המרכזי והנוח. חדר זוגי במלון ללילה יעלה לכם בממוצע כ-450 ש"ח לזוג.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון M ניקיץ' פודגוריצה (Hotel M Nikić)

מלון אם ניקיץ פודגוריצה
עוד מלון שחייב להיכנס לרשימת המלונות הטובים והמומלצים ביותר בפודגוריצה הוא מלון M ניקיץ' המעולה שזכה להתברג במקום השביעי באתר בוקינג עם ציון 9.2 ודורג גם בעשרת המלונות הטובים ביותר באתר טריפ אדווייזר.

זהו מלון 4 כוכבים הממוקם במיקום מרכזי מאוד בפודגוריצה ליד המדרחוב, העיר העתיקה ונהר ריבניצה - מיקום שנחשב למעולה בעיר. חדרי המלון מטופחים ומאובזרים היטב וכוללים טלוויזיה, מיני בר, כספת, מיזוג ואינטרנט אלחוטי חינם.

במלון תמצאו גם מסעדה המציעה תפריט מקומי ובינלאומי, חדר כושר מאובזר וחניון חינם. זהו מלון פופולרי מאוד בקרב מטיילים ישראלים בפודגוריצה וזכה מהם לציונים מעולים ברשת על המיקום המצוין, החניון הנוח, על ארוחת הבוקר ועל רמת החדרים הגבוהה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-350 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון לגונה פודגוריצה (Hotel Laguna)

מלון לגונה פודגוריצה
אם אתם מחפשים מלון טוב וזול בפודגוריצה, כדאי לבדוק את מלון לגונה הנחשב לאחד ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר שתמצאו בעיר. המלון שקיבל את הציון 9 באתר בוקינג, זכה בביקורות ישראליות מעולות ברשת באתרי התיירות המובילים ונחשב גם למעולה עבור משפחות עם ילדים.

המלון מחזיק בדירוג 3 כוכבים ונמצא בבעלות משפחתית. הוא אמנם לא ממוקם ממש במרכז, אך הוא יושב בשולי העיר באיזור שקט רגוע ועדיין קרוב במרחק של כמה דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר. המלון קיבל ביקורות טובות מאוד ברשת בעיקר על השירות הסופר אדיב של הבעלים והצוות ועל המחיר הנוח.

כדאי לקחת בחשבון שהעלייה לחדרים כרוכה במדרגות ואין מעלית. אם עובדה זו מפריעה לכם, כדאי לשקול את העניין. בכל אופן, המדרגות לא הרתיעו את המטיילים הרבים מישראל שבחרו ללון במלון והעניקו פידבקים טובים. חדר זוגי במלון זה יעלה לכם כ-200 ש"ח בממוצע בלבד.

 לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון המרה פודגוריצה (Hotel Hemera)

מלון המרה פודגוריצה
גם מלון 4 הכוכבים המרה, הוא ללא ספק אחד מהמלונות המומלצים ביותר בפודגוריצה וקצר שבחים וקומפלימנטים רבים באתרי הביקורות ברשת. גולשי אתר בוקינג, דירגו את המלון במקום השני מבין כל מלונות פודגוריצה עם ציון 9.5.

מדובר מלון מודרני עם עיצוב ייחודי וחדשני ולפי ביקורות הגולשים הישראלים שכבר שהו במלון, מצפה לכם בהחלט חווית אירוח מדרגה ראשונה כשהוא קוצר שבחים על מיקום מרכזי, ארוחת בוקר מצויינת ושירות מעולה אבל בעיקר על העיצוב המרשים והמרהיב.

המלון ממוקם במרכז העיר ליד האטרקציות הפופולריות של פודגוריצה כגון התיאטרון הלאומי, התיאטרון העירוני והספרייה הלאומית וליד מסעדות וברים רבים הממוקמים במרחק הליכה מהמלון. אין ספק שאם אתם רוצים לחוות כמו שצריך את פודגוריצה, מלון המרה יהיה בחירה מצויינת עבורכם. המחיר הממוצע: כ-350 עד 400 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר


ועוד כמה מלונות מומלצים בפודגוריצה


להלן עוד כמה מלונות בפודגוריצה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון אורל פודגוריצה (Hotel Aurel) - זהו המלון השני הטוב ביותר בפודגוריצה לפי אלפי חוות דעת הגולשים באתר טריפ אדווייזר. ממוקם באיזור העסקים של העיר, לא רחוק מהמרכז. מציע גם ספא, סאונה וג'קוזי הכלולים במחיר. מחזיק בציון 9.2 באתר בוקינג. המחיר: כ-300 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון זייה פודגוריצה (Hotel Ziya) - מלון ספא מפואר בפודגוריצה המחזיק בדירוג 5 כוכבים. קיבל ביקורות מעולות ברשת וזכה לציון 9.3 בבוקינג. מציע חדרים גדולים ומעוצבים בקפידה. חדר זוגי ללילה במלון יעלה לכם כ-450 עד 500 ש"ח בממוצע.
  • מלון פיליה פודגוריצה (Philia Hotel) - מלון 4 כוכבים בפודגוריצה שקיבל ביקורות מחמיאות ביותר ממטיילים ישראלים על השירות החם ואדיב של בעלי המלון. המלון ממוקם באיזור מעולה בעיר ליד בית חב"ד בפודגוריצה וכולל גם חניון למי שמגיע עם רכב. נחשב למלון זול שנותן תמורה מעולה כאשר המחיר הממוצע הוא כ-250 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
  • מלון אם פודגוריצה (Hotel M) - מלון מצוין בפודגוריצה שממוקם קרוב משפחה לשדה התעופה ואידיאלי עבור אלו שרוצים ללון קרוב לשם. מרכז העיר רחוקה מהמלון כ-5 דקות נסיעה בלבד. זכה לציון 9 באתר בוקינג וקיבל גם ביקורות טובות מאוד בטריפ אדווייזר. המחיר: כ-200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אריה פודגוריצה (Hotel Aria) - מלון 4 כוכבים עטור שבחים והמלצות ברשת ואחד הטובים למי שמגיע לפודגוריצה עם ילדים. גם מלון זה ממוקם גם ליד שדה התעופה של פודגוריצה (פחות מק"מ מהשדה) והוא מציע אורחת בוקר מגוונת שקיבלה ביקורות מעולות, מתחם ג'ימבורי שווה לילדים, בריכה ומתקנים נוספים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-350 ש"ח.
    רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

    שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

    אין תגובות:

    מופעל על ידי Blogger.