עשרת המלונות הטובים ביותר למשפחות בישראל ב-2020

מהם המלונות הטובים ביותר למשפחות בישראל ב-2020 לפי אתרי הביקורות הבינלאומיים כמו טריפ אדווייזר או בוקינג? אילו מלונות מופיעים ברשימה? וכמה הם יעלו לכם? בכתבה הבאה לפניכם.


עשרת המלונות הטובים ביותר למשפחות בישראל
      
מעניין אתכם לדעת אילו מלונות בישראל נחשבים לטובים ביותר לפי ביקורות הגולשים הכלל עולמיות באתרי המלונות הבינלאומיים הגדולים? אספנו לכם את הרשימה של המלונות הטובים והמומלצים ביותר בישראל עבור משפחות עם ילדים שזכו בביקורות הטובות ביותר באתרים כמו טריפ אדווייזר, הוטל פיינדר, בוקינג וכד'

1. מלון יו קורל ביץ' קלאב אילת


מלון יו קורל ביץ' באילת הוא זה שזכה למרום הראשון באתר בקטגוריית המלון הטוב ביותר למשפחות עם ילדים בישראל. המלון למי שלא מכיר, הוא מלון אשר מציע אירוח הכל כלול כמו הקלאבים של אנטליה או איי יוון. המלון ממוקם על חוף הים ומציע מועדון ילדים עם פעילויות והופעות בידור.

להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר



   

2. מלון בסט ווסטרן ריג'נסי סוויטס תל אביב


ממוקם ברחוב הירקון אל מול חוף הים של תל אביב, ממוקם לו מלון הסוויטות בסט ווסטרן ריג'נסי סוויטס ת"א. החדרים במלון כוללים מקרר ומטבחון וכוללים גם גישה לאינטרנט אלחוטי בחינם.

להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר
 
 

3. מלון לאונרדו חיפה


בניגוד לרוב המלונות בחיפה הגדולים אשר ממוקמים על פסגת הר הכרמל, מלון לאונרדו חיפה ממוקם על החוף בחיפה עם גישה ישירה לחוף הים. המלון זכה לביקורות מצויינות בטריפ אדוויזר וזכה למקום השלישי בקטגוריית משפחות בישראל.

להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

  

4. מלון אוקיינוס הרצליה


מלון אוקינוס הרצליה הוא מלון 4 כוכבים הממוקם ממש על המרינה בהרצליה. המלון כולל חדרים מרווחים ובריכת שחייה גדולה.

להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר
 
 

5. מלון רמדה נתניה


נתניה היא עיר מצויינת לחופשה בקיץ עם מלונות חדשים ומשופצים הממוקמים על חוף הים. אחד מהמלונות האלו הוא מלון רמדה נתניה שזכה להידרג במקום החמישי במלונות למשפחה בישראל. המלון מדורג 5 כוכבים ומציע בריכת שחייה, סוויטות משפחתיות גדולות ומרווחות ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר ללילה בממוצע למלון הוא כ-1000 ש"ח לזוג.

להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר
 
 

6. מלון לאונרדו קלאב ים המלח


גם איזור המלונות של עין בוקק שבים המלח זכה להיכנס לרשימת עשרת המלונות הטובים ביותר למשפחות בישראל כאשר מלון לאונרדו קלאב ים המלח הוא זה שזכה להתברג היישר למקום השישי. גם מלון זה מציע אירוח הכל כלול ולכן אין לכם כל סיבה לצאת מהמלון מלבד רחצה בחוף ים המלח. המחיר הממוצע ללילה ביולי או אוגוסט הוא כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.

להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר


   

7. מלון סוויטות רמון - מצפה רמון


עוד מלון באיזור הדרום שנכנס לעשירייה בטריפ אדוויזר הוא מלון הסוויטות רמון שנמצא במצפה רמון בקצהו הצפוני של המכתש.

להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר
 
 

8. מלון ישרוטל ים סוף אילת


מלון ישרוטל ים סוף הוא אחד המלונות הגדולים באילת אשר מדורג 4 כוכבים. המלון מציע חדרי משפחה בסוגים רבים, נמצא כ-20 מטר מחוף הים ומציע כמובן גם בריכות שחייה.

להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר
 
 

9. מלון הולידיי אין אשקלון


אם נתקלתם פעם במלון הבנוי בצורה כדורית באשקלון, זהו מלון הולידיי אין אשקלון אשר מדורג 4 כוכבים. המלון מציע בריכת שחייה, מועדון בריאות עם ג'קוזי, סאונה וחדר כושר וגם גישה לאינטרנט אלחוטי בחינם. אם אתם מחפשים מלון זול ביולי או אוגוסט, זאת תהיה אופציה לא רעה עבורכם.

להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר
 
 

10. מלון ישרוטל רויאל גארדן אילת


מסיים את העשירייה בקטגוריית המלונות המומלצים ביותר למשפחות בישראל, הוא מלון רויאל גארדן שממוקם בחוף הצפוני של אילת וכולל 5 בריכות שחייה שונות, מסעדת גורמה וסוויטות לזוגות או משפחות מרוויחות ומאובזרות. המלון מציע פעילויות ואטרקציות רבות לילדים ולכן נחשב לאחד המומלצים למשפחות באילת בפרט ובארץ בכלל.

להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר


תמונה: John Hickey-Fry מאתר flickr לפי רישיון CC BY 2.0

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

2 תגובות:

  1. המממ לא מסכים לחלוטין עם הדירוג (ואני נופש ואוהד מושבע של מלונות בארץ) אבל סבבה. אולי אפשר היה להתחשב בדירוג במלונות שמציעים את הפיצ'ר של gift card, שאתה יכול לשלוח בנייד ובמייל לאנשים ולהעניק להם הטבות/צ'ופרים/הנחות/מתנות לבתי המלון שברשימה.

    השבמחק
  2. תודה על הרשימה והסיכום! אשמח אם תוכלו להוסיף או להעלות פוסט נפרד שמסקר בתי מלון בתל אביב 5 כוכבים, בדגש על כאלו שמצטיינים בעריכת אירועים.

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.