כרטיסים לכלא אלקטרז 2020 - איך קונים? איפה? וכמה יעלה?

מחפשים לרכוש כרטיסים לאלקטרז? קבלו את המדריך הבא שידריך אתכם בצורה פשוטה וברורה כיצד קונים כרטיסים לכלא מראש באמצעות האינטנרט? איפה? וכמה זה יעלה לכם ב-2020? וגם, איך תשיגו כרטיסים ללא תור לאלקטרז. כל הפרטים, במדריך הבא שלפניכם.


כרטיסים לכלא אלקטרז 2020 - איך קונים? איפה? וכמה יעלה?
כלא אלקטרז (Alcatraz) הוא אחד האטרקציות הידועות והמתויירות ביותר בסן פרנסיסקו והוא אולי שני רק לגשר הזהב הנחשב למונומנט המזוהה ביותר עם העיר האמריקאית המערבית.

הכלא הפך לאטרקציה תיירותית אדירה הרבה בזכות העובדה שנחשב על פי ספר השיאים של גינס לכלא השמור ביותר בעולם וגם מכיוון ש"זכה לארח" את הפושעים המפורסמים ביותר בארה"ב בשנות ה-20 של המאה הקודמת ובמיוחד את אל קפונה הידוע. הסרט "הפריצה לאלקטרז" שזכה בזמנו להצלחה עצומה, בכיכובם של שון קונרי וניקולס קייג' הוסיף גם הוא את התודעה התיירותית לכלא והפך אותו לאחד המקומות התיירותים ביותר בסן פרנסיסקו. כיום, כמעט ולא תמצאו תיירים המגיעים לעיר ולא מבקרים בו.
כלא אלקטרז - מראה מבפנים
כלא אלקטרז - מראה מבפנים
הכלא ממוקם למעשה על אי קטן ממול סן פרנסיסקו ובכדי להגיע אליו נדרשת נסיעה במעבורת היוצאת בזמנים קבועים ותדירים מרציף הדייגים. הכניסה לאתר היא בתשלום והכרטיסים נמכרים לפי תאריך ושעה ספציפיים. מכיוון שמדובר במקום עמוס בתיירים, כמעט ולא ניתן למצוא כרטיסים מעכשיו לעכשיו, ויש צורך בהזמנה מראש.

איך קונים כרטיסים לכלא אלקטרז וכמה זה עולה ב-2020?


ניתן לרכוש כרטיסים באתר עצמו, אך אם לא תזמינו כרטיסים מראש לפחות לכמה ימים, רוב הסיכויים שלא תצליחו. לכן, מה שרוב התיירים (כולל התיירים הישראלים) עושים, הוא להזמין כרטיסים אלקטרוניים (E-tickets) מהאתר הרשמי של הכלא.

באתר תידרשו לבחור תאריך מדוייק ושעה מדוייקת ולבחור בכמות הכרטיסים הרצויה ובסוג הכרטיס (מבוגר או ילד). מחיר הכרטיס הרשמי למבוגר עומד נכון לזמן כתיבת שורות אלו על 38 דולר למבוגר ו-23 דולר לילד. ישנם הנחות במידה ומזמינים כמות גדולה של כרטיסים (מתאים לקבוצות).

כך תזמינו כרטיסים אלקטרוניים לכלא אלקטרז באתר הרשמי:

 ביחרו את התאריך המדויק ואת כמות הכרטיסים

ביחרו את השעה הפנויה והמתאימה לכם


 ביחרו את סוג הכרטיס והכמות לכל אחד מהם ועברו לדף הקופה.
 

איך תקנו כרטיסים ללא תור לאלקטרז? 


ישנם אתרי תיירות מובילים המוכרים סוגים שונים של כרטיסים המשלבים טיולים נוספים או כניסה מוקדמת לפני התורים. אתר ויאטור המפורסם למשל, מציע בעמוד הבא כרטיס המשלב שייט לכלא + כניסת VIP מוקדמת לפני כולם, ארוחת צהריים ועוד תוספות שונות.



  
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.