בתי סירה באמסטרדם: כמה זה עולה?

במקביל לבתי המלון הרגילים בעיר, תוכלו למצוא גם אירוח על סירות באמסטרדם. מה הם בדיוק בתי הסירה באמסטרדם? מה הם כוללים? וכמה יעלה לכם לישון במלון סירה באמסטרדם?


בתי סירה באמסטרדם: כמה זה עולה?

לאלו מביניכם אשר מחפשים כיוונים שונים ופתוחים להצעות תיירותיות חדשות, הנה לפניכם רעיון נחמד שיכול להיות שעדיין לא שמעתם עליו. העיר אמסטרדם אשר מושכת אליה תיירים רבים מישראל ומדי פסח, קיץ או ראש השנה וסוכות, עשרות אלפי ישראלים נוהרים לבירת הולנד ומטיילים בה להנאתם.

בימים הקרובים אנו נציג לכם רשימה של מלונות מומלצים באמסטרדם לתקופה הקרובה אך היום אנחנו מעוניינים להתעקב דווקא בכיוון קצת שונה שמציעה אמסטרדם והוא אירוח על סירות שתופסת בשנים האחרונות פופולריות רבה באמסטרדם.

מה הם בתי הסירה באמסטרדם ומה הם בדיוק מציעים?


ובכן, "בית סירה" או "מלון סירה" באמסטרדם הוא למעשה כינוי לסירות אשר מיועדות לאירוח בדיוק כמו מלון כאשר ההבדל היחיד בינם הוא המבנה. בעלי ספינות רבים באמסטרדם החליטו להפוך את הספינה שלהם לבית מלון של ממש ומציעים חדרים מרווחים ומפנקים המציעים את כל השירות שבתי מלון רגילים מציעים.

גם בתחום ספינות המלון האלו, ישנם דרגות שונות ותוכלו למצוא ספינה פשוטה המציעה חדר בודד ופשוט ועד ספינות מלון שמציעות שירות ועיצוב של מלון 5 כוכבים.

כמה יעלה לכם לשכור בית סירה באמסטרדם?


כפי שציינו בפסקה הקודמת, מחירי הסירות האלו משתנים בהתאם לרמת האירוח של הסירה. בבדיקה שערכנו באתר בוקינג.קום, מחירי הסירות נעים בין 1500 ל-3500 ש"ח לזוג.

רשימה של בתי סירה באמסטרדם


והנה רשימה של כמה מלונות ספינה באמסטרדם המציעים אירוח על הנהר בעיר וקיבלו המלצות טובות מגולשים שונים באתר בוקינג:

Wetter Winde - כולל שירותים, מטבח מאובזר וטלוויזיה. הספינה ממוקמת ליד בית קפה/מסעדה ובמרחק של כ-400 מטר מסופרמרקט.

Captain's Place - ספינת מלון באמסטרדם הממוקמת לא רחוק מהתחנה המרכזית של העיר. הסירה מציעה טלוויזיה, DVD, שירותים וגם אמבטיה.

The Blue Houseboat -  בית הסירה הכחול ממוקם באחת התעלות המפורסמות של אמסטרדם וכ-300 מטרים בלבד מבית אנה פרנק.

Dutch Canal Boat - סירת מלון הממוקמת ליד כיכר מוזיאופליין שבה תמצאו את המוזיאונים השווים ביותר באמסטרדם.

B&B Grietje - בית סירה זה ממוקם בנהר אמסטל וקרוב במרחק הליכה אל התחנה המרכזית של אמסטרדם.

Authentic Ship "Vrouwe Johanna" - בית סירה באמסטרדם הממוקם כ-6 ק"צ מה-NDSM.

לחצו כאן לרשימת כל בתי הסירה באמסטרדם


תמונה: Wansan Son

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.