בירת היער השחור: 5 המלונות הטובים ביותר בפרייבורג ב-2020

אילו מלונות בפרייבורג קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ואילו מעניקים את התמורה הטובה ביותר ביחס למחיר? וגם, כמה יעלה לכם מלון בפרייבורג ב-2020? בדקנו וחזרנו עם תשובות. אז אם מתכננים חופשה ביער השחור, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.


בירת היער השחור: 5 המלונות הטובים ביותר בפרייבורג ב-2020
הפעם, אנו בוחרים להתמקד באיזור היער השחור שמסתמן באחד היעדים המבוקשים ביותר והפעם החלטנו להתמקד בבירת היער השחור הלוא היא העיר פרייבורג (פרייבורג בברייסגאו - Freiburg im Breisgau). כמעט ולא תמצאו נופשים ביער השחור שפוסחים על פרייבורג שנחשבת לאחת הערים היפות ביותר בגרמניה ומציעה חוויה תיירותית עשירה במיוחד עם תרבות מיוחדת, היסטוריה מעניינת, אוכל ובתי קפה בשפע וכל מה שצריך כדי ליהנות מעיר נופש.

מומלץ לקרוא גם על:
פרייבורג נחשבת לשער של היער השחור והרבה מאוד טיולים והנופשונים ליער השחור מתחילים בנקודה זו. לכן, החלטנו הפעם לבדוק באמצעות הרשת אילו מלונות בפיירבורג נחשבים לטובים ביותר? אילו קיבלו את ההמלצות הטובות של הגולשים ברשת ועוד פרטים חשובים על המלונות בעיר זו. אז הנה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בפרייבורג לפי אתר טריפ אדווייזר


ראשית, הנה 5 המלונות שדורגו במקומות הגבוהים ביותר בפרייבורג לפי אלפי גולשי אתר הביקורות המפורסם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון אלכס פרייבורג (The Alex Hotel)
  2. מלון מרקיור פנורמה פרייבורג (Mercure Hotel Panorama Freiburg)
  3. מלון קולומבי פרייבורג (Hotel Colombi)
  4. מלון בסט ווסטרן פרמייר הוטל ויקטוריה (Best Western Premier Hotel Victoria)
  5. מלון Oberkirch


500 -600 ש"ח ללילה - זהו המחיר הממוצע לזוג במלונות המומלצים של פרייבורג ב-2020


מקומות אירוח בפרייבורג כאשר הם מחולקים למלונות ולדירות נופש פרטיות. מבדיקה שערכנו עבור חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, המחירים הממוצעים ברוב המלונות המומלצים והטובים נעים בסביבות ה-500 ש"ח ללילה לזוג ואם מחפשים היטב, אפשר למצוא גם כמה מלונות שעולים כ-200 עד 300 ש"ח ללילה לזוג.


המלונות המומלצים ביותר בפרייבורג 2020


והנה הרשימה של המלונות הכי מומלצים בפרייבורג כפי שקבעו מיליוני גולשים ברחבי העולם באתרי ביקורות ודירוג המלונות הבינלאומיים.
 
מלון מרקור פנורמה פרייבורג (Mercure Hotel Panorama Freiburg)

אחד המלונות המומלצים בפרייבורג (ולפי טריפ אדוויזר המומלץ ביותר) הוא מלון מרקור פנורמה פרייבורג. מלון זה המדורג 4 כוכבים קיבל באתרים רבים ציונים מעולים ושבחים רבים על איכות החדרים, המיקום, הניקיון, שירות הצוות ועוד.

המלון ממוקם כרבע שעה הליכה מגנים הבוטניים של פרייבורג ומרחק של כ-2 ק"מ מתחנת רכבת. במלון תוכלו למצוא בריכת שחייה, מתקני ספא, שירות השכרת אופניים ומסעדה ים תיכונית. ישנה חניה ציבורית חופשית באיזור המלון ותוכלו ליהנות מגלישה חופשית וחינמית באינטרנט גם בחדרי המלון.

המחיר הממוצע במלון זה עומד על כ-500 עד 600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון אלכס פרייבורג (The Alex Hotel)

עוד מלון שנחשב לאחד הטובים ביותר גם מבחינת המחיר, הוא מלון אלכס. גולשי אתר טריפ אדווייזר דירגו את מלון זה במקום השני מבין כל המלונות בפרייבורג. גם באתר בוקינג המלון זוכה לציונים טובים ולהמלצות רבות ע|י גולשים שכבר הספיקו ללון במלון זה.

מלון אלכס ממקום קרוב מאוד אל העיר העתיקה של פרייבורג שם תרצו בוודאי לבלות קצת זמן וההגעה לשם תיקח לכם כמה דקות הליכה. גפם התחנה המרכזית של פרייבורג קרובה למלון ונמצאת במרחק הילכה של כמה דקות בלבד.

שבוע שלם במלון אלכס פרייבורג יעלה לזוג בממוצע כ-4000 ש"ח.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון אם ראטהאוס פרייבורג (am Rathaus)

באתר המלונות הבינלאומי בוקינג.קום המלון אם ראהאוס מופיע כאחד המלונות המומלצים ביותר בפרייבורג. המלון אשר מדורג 3 כוכבים ממוקם קרוב מאוד לאטרקציות רבות בפרייבורג כגון בית העירייה, פרייבורג מיניסטר, התחנה המרכזית או מגדל התצפית אאוסיכטסטורן שלוסברג.

החדרים במלון כוללים טלוויזיה, DVD עם אוסף דיסקים וספרים, מיני בר וגם אינטרנט חופשי ברחבי המלון ובתוך החדרים. המחיר הממוצע לשבוע לזוג הוא בין 4000 ל-4500 ש"ח.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג

מלון קראוזבלומה פרייבורג (Kreuzblume Hotel & Restaurant)

לפי אתר טריפ אדוויזר, מלון קראוזבלומה הוא המלון הרביעי הטוב ביותר בבירת היער השחור. גם תיירים ישראלים שלנו במלון זה העניקו לו ציונים מעולים ושבחים רבים בעיקר בזכות מיקומו המצוין אשר נמצא במרכז פרייבורג במרחק הליכה מהיכר המרכזית, מרחוב הקניות של פרייבורג וממוזיאונים ואתרים רבים בעיר.

המלון שופץ לאחרונה ומציע חדרים מעוצבים בעיצוב מודרני ומרווחים ואף כוללים אינטרנט חופשי. בנוסף, מציע המלון גם מזעדה שנחשבת למצויינת גם היא וזכתה לביקורות טובות ביותר. המחיר הממוצע ללילה הוא 550 ש"ח לזוג.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלון קולומבי פרייבורג (Colombi Hotel)

אם אתם מחפשים מלון מפואר ומושקע בפרייבורג בפרט וביער השחור בכלל, כנראה שמלון קולומבי הוא המלון בשבילכם. מלון זה אשר מדורג כמובן 5 כוכים ומציע אף מסעדה בעלת כוכב מישלן, הוא מלון מפואר ביותר שממוקם במרכז העיר העתיקה של פרייבורג כך שלא תצטרכו להתאמץ יותר מדי בשביל לטייל באטרקציות הרבות של פרייבורג. פארק קולומבי וטירת קולומבי נמצאות ממש מול מלון זה.

גולשי אתר טריפ אדוויזר העניקו למלון זה ציונים מעולים שדירגו אותו במקום החמישי מבן כל המלונות בפרייבורג. המחיר כפי שבוודאי אתם מבינים הוא גבוה יותר מהמלונות האחרים שצויינו כאן וזוג צפוי לשלם עליו בממוצע כ-1000 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר הוטל פיינדר

מלונות מומלצים נוספים בפרייבורג


והנה עוד כמה מלונות מומלצים בפרייבורג המחולקים לפי קטגוריות שונות כפי שנמצאו באתרים שונים ברשת:

5 המלונות הטובים והזולים ביותר בפרייבורג (התמורה הטובה ביותר)

הנה חמשת המלונות בפיירבורג הנותנים את התמורה הטובה ביותר לפי אתר טריפ אדוויזר:
  1. מלון מרקור פנורמה פיירבורג (Mercure Hotel Panorama Freiburg)
  2. מלון אלכס פיירבורג (The Alex Hotel‬)
  3. מלון Bierhaeusle Hotel-Restaurant
  4. מלון צום קרויץ פיירבורג (Hotel zum Kreuz)
  5. מלון Schloss Reinach‬
5 המלונות המומלצים ביותר למשפחות בפרייבורג

  1. מלון האוס שונוואלד פיירבורג (Haus Schönwald) - ליד בית הקונצרטים.
  2. מלון אם שטאטגארטן פיירבורג (Designhotel am Stadtgarten) - דקות הליכה מהמדרחוב של פיירבורג.
  3. מלון פארק פוסט (Park Hotel Post) - ממוקם ליד פארק קולמבי.
  4. מלון דירות דלוקס אפרטמנט פיירבורג (Deluxe Apartment am Bahnhof) - ליד התחנה המרכזית.
  5. מלון גרין סיטי הוטל וובאן פיירבורג (Green City Hotel Vauban) - ממוקם ברובע וובאן.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.