אלו המלונות המומלצים ביותר ליד פארק פורט אוונטורה ב-2020

איזה מלונות בסאלו ליד פארק פורט אוונטורה זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת? מה הם מציעים וכמה הם יעלו לכם? האם כדאי ללון במלונות הרשמיים של הפארק ומה המחירים? אתר "תיירות נבונה" עם כל מה שרציתם לדעת על חופשה מושלמת בפארק השעשועים השווה פורט אוונטורה.


אלו המלונות המומלצים ביותר ליד פארק פורט אוונטורה ב-2020
אחת האטרקציות המפורסמות והפופולריות ביותר עבור משפחות עם ילדים בקטלוניה בפרט ובאירופה בכלל, היא פארק השעשועים הענק "פורט אוונטורה" (Port Aventura) שנחשב לאחד הפארקים הגדולים והטובים באירופה ותיירים ישראלים רבים מגיעים לשם מדי שנה או באמצעות נסיעה מברצלונה או במקרים רבים, פוקדים את המלונות שמסביבו.

מומלץ לקרוא גם על:
פורט אוונטורה הוא פארק שמושך אליו המוני תיירים מדי שנה במיוחד בעונות התיירות, ולכן מסביבו פזורים מאות מלונות ודירות נופש (632 מקומות אירוח לפי אתר בוקינג) בכל הדרגות השונות החל ממלונות יוקרה 5 כוכבים ועד לדירות פשוטות וזולות. הפארק קרוב מאוד גם לחוף הים ולכן מלונות רבים מסביב לפארק ממוקמים גם סמוך או ממש על החוף. הפארק ממוקם בעיירת הנופש הקטלונית הידועה סאלו (Salou) ושם נמצאים רוב המלונות הסמוכים לפארק.

היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לבדוק ולראות אילו מלונות ליד פארק פורט אוונטורה נחשבים לטובים ביותר ואילו מהם זכו במספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת ומה הם מציעים. כמו כן, ננסה לראות גם מהם המחירים הממוצעים בעונת התיירות הקרובה לזוג או למשפחה עם ילדים.

5 המלונות הטובים ביותר ליד פארק פורט אוונטורה לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר ליד פארק פורט אוונטורה לפי ביקורות הגולשים הרבים באתר התיירות הידוע "טריפ אדווייזר":
  1. מלון H10 סוליריוס פאלאס (H10 Salauris Palace)
  2. מלון פמילי לייף אבדינה (Family Life Avenida Suites)
  3. מלון H10 מדיטרניאן וילאג' (H10 Mediterranean Village)
  4. מלון Ohtels Vil·la Romana
  5. מלון פסטיבל ויליג' (Festival Village‬)

לישון ליד הפארק או להגיע מברצלונה? - האם כדאי לישון במלון ליד פארק פורט אוונטורה ולמה?


למרות הקרבה לברצלונה (כשעה נסיעה) והאפשרות להגיע לפארק ישירות משם, יש כמה יתרונות ברורים בהחלטה ללון במלון הסמוך לפארק פורט אוונטורה בעיירה סאלו ולא להגיע לשם ישירות מברצלונה.


מעבר לסיבה הברורה שהיא כמובן הנוחות והקלות בהגעה הקצרה לפארק ישירות מהמלון ללא הלחץ של הנסיעה הארוכה, מלונות רבים ליד הפארק (כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה), מציעים שירות הסעות חינמי לפארק וחזרה בתדירות יומית גבוהה וחלק מהמלונות (המלונות הרשמיים) אף כוללים במחיר שלהם, כניסה חופשית וללא הגבלה לפארק!

בנוסף, חלק מהמלונות באיזור הפארק (במיוחד המלונות הרשמיים של הפארק) הם אטרקציה בפני עצמם והם מהווים סיבה מספיק טובה לבחור בהם גם ללא הקירבה לפארק. לכן, כפי שמיד תוכלו לראות, מטיילים ישראלים רבים בוחרים ללון במלונות שליד הפארק ולא להגיע ישירות מברצלונה.

מהם המלונות הרשמיים של פארק פורט אוונטורה ומהם המחירים הממוצעים בהם?


לפארק פורט אוונטורה ישנם 5 מלונות רשמיים שממוקמים בצמוד לפארק והזמנת אחד ממלונות אלו תקנה לכם כניסה חופשית לפארק. להלן 5 המלונות הרשמיים עם קישור להשוואת מחירים בהם:

  1. מלון פורט-אוונטורה גולד ריבר (PortAventura® Hotel Gold River)
  2. מלון פורט-אוונטורה (PortAventura® Hotel PortAventura)
  3. מלון פורט אוונטורה לוסי'ס מנשן (PortAventura Lucy's Mansion)
  4. מלון פורט-אוונטורה® קאריבה (PortAventura® Hotel Caribe) 
  5. מלון פורט-אוונטורה אל פאסו (PortAventura® Hotel El Paso)

כ-1000 ש"ח ללילה למשפחה בקיץ - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר ליד פורט אוונטורה ב-2020?


פורט אוונטורה הוא אתר נופש קלאסי כאשר העונה החמה ביותר בו היא חודשי הקיץ יולי ואוגוסט (ואולי גם החודשים שלפני ואחרי - יוני וספטמבר) ולכן ההבדלים במחירים בין עונה זו לבין שאר עונות השנה הם די גדולים.

מבדיקה שערכנו במספר אתרי מלונות בינלאומיים ואתרי השוואת מחירים מצאנו כי המחיר הממוצע במלונות הטובים והקרובים ביותר לפורט אוונטורה הוא בממוצע כ-1000 ש"ח למשפחה ללילה כאשר בהרבה מאוד מהמקרים כפי שמיד תראו, המחיר גם כולל כניסה חופשית לפארק ללא הגבלה.

ישנם כמובן גם אופציות זולות יותר כמו מלונות 3 כוכבים ודירות נופש שיעלו לכם כ-200 ש"ח לזוג ללילה במשך כל עונות השנה, אך בבדיקה שערכנו, חיפשונו מלונות קרובים לפארק שזכו להמלצות טובות ברשת והמחיר הממוצע למלונות אלו עומד על כ-1000 ש"ח למשפחה בממוצע.

המלונות המומלצים ביותר בפורט אוונטורה 2020


להלן רשימה של המלונות הצמודים לפארק פורט אוונטורה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:

מלון H10 סוליריוס פאלאס (H10 Salauris Palace)

אם להסתמך על אתר הביקורות הידוע "טריפ אדווייזר", מלון H10 סוליריוס פאלאס הוא המלון הטוב ביותר באיזור הפארק והוא מדורג ראשון באתר מבין כל המלונות בעיירה סאלו שבה ממוקם הפארק. גם בבוקינג קיבל מלון זה ביקורות מצויינות כולל ממטיילים ישראלים ששהו במלון זה.

המלון ממוקם כ-800 מטרים בלבד מפארק פורט אוונטורה וכ-10 דקות הליכה בלבד מחוף הים. המלון כולל גם בריכה גדולה בצורת לגונה ומתקנים נוספים כמו מפלי מים, סאונה, חמאם טורקי, חדר כושר וגם בריכה מקורה.

המלון שוכן במבנה גדול ומציע 351 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים או משפחתיים. מלון זה נחשב לאחד הטובים מבחינת עלות תמורת תמורה וחדר משפחתי יעלה לכם בין 300 ל-500 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטל פיינדר

מלון פורט-אוונטורה (PortAventura® Hotel PortAventura)

אם אתם רוצים מלון צמוד לפורט אוונטורה שכולל גישה חופשית וחינמית לפארק, אחד מהמלונות המומלצים ביותר הוא מלון פורט אוונטורה הממוקם בעיירה סאלו כ-5 דקות נסיעה מחוף הים ומדורג במקום 20 בטריפ אדווייזר מבין כל המלונות בסאלו.

פארק פורט אוונטורה נמצא במרחק של דקה הליכה מהמלון ואל הפארק תוכלו להיכנס בחינם ברגע שאתם מזמינים חדר במלון. המלון מציע 2 בריכות שחייה גדולות ו-4 מסעדות שונות בתפריטים מגוונים.

המלון זכה לתגובות ישראליות טובות מאוד ברשת ששיבחו בעיקר את מיקום המלון, התחזוקה, האוכל ושירות הצוות. המחיר הממוצע לזוג ללילה כולל כרטיסי כניסה לפארק הוא כ-1100 ש"ח בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטל פיינדר

מלון פורט-אוונטורה® קאריבה (PortAventura® Hotel Caribe)

אם אתם מגיעים לפורט אוונטורה כמשפחה עם ילדים, אחד המלונות הקרובים לפארק והמומלצים ביותר למשפחות הוא מלון פורט אוונטורה קאריבה שממוקם כעשר דקות הליכה מהפארק ומציע גם כרטיס כניסה חינם לפארק ושאטלים בחינם לפארק.

המלון מציע אטרקציה משלו כאשר הוא מציע בריכת שחייה ענקית ומדהימה עם חול ים ונחשבת לבריכה הגדולה ביותר בעולם מסוג זה. המלון הוא ענקי וישנם 451 חדרים שונים המחולקים לחדרים זוגיים וחדרים משפחתיים גדולים המתאימים עד ל-4 נפשות בחדר. בנוסף, מציע המלון גם איזור ספא מורחב (בתשלום נוסף) פעילויות לילדים.

המלון הוא פופולרי גם בקרב המטיילים הישראלים וביקורות ישראליות באתר בוקינג למשל העניקו למלון זה בעיקר ציונים טובים ושיבחו את הארוחות במלון, הבריכה המדהימה עם חול הים של המלון וכמובן את מיקום המלון והקירבה לפארק. המחיר הממוצע למלון עומד על כ-1000 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטל פיינדר

מלון ראוואל (Hotel Raval de la Mar)
   
אם אתם מחפשים מלון זול ומומלץ ליד פארק פורט אוונטורה, כדאי מאוד לבדוק את מלון ראוול המדורג 4 כוכבים וממוקם 5 דקות נסיעה מהפארק.

המלון שמציע מחירים זולים מאוד (כ-400 ש"ח לזוג ללילה בממוצע) זכה לביקורות וחוות דעת מעולות ברשת ודורג גבוה מאוד בטריפ אדווייזר ובבוקינג עם ציונים מעולים (8.7 בבוקינג).

המלון ממוקם ליד העיר הגדולה טרגונה ומרחוק כשעה נסיעה משדה התעופה של ברצלונה. המלון מציע 36 חדרים בלבד הכוללים מיזוג, טלוויזיה שטוחה, שולחן עבודה, מיני בר ומוצרי טיפוח. האינטרנט האלחוטי במלון הוא חופשי.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם הוטל פיינדר


מלונות מומלצים נוספים ליד פורט אוונטורה


והנה עוד כמה מלונות הנמצאים ליד פארק פורט אוונטורה ונחשבים לטובים ביותר לפי מספר ההמלצות ברשת:

  • מלון אונה חארדינס פאראיסול (Aparthotel Ona Jardines Paraisol)  - מלון דירות מצוין המומלץ למשפחות במרחק של כ-10 דקות נסיעה מפורט אוונטורה. זכה לציון מצוין בבוקינג (8.6) ובאתרים נוספים ברשת. כ-700 ש"ח לדירה ללילה.
  • מלון פורט אוונטורה לוסי'ס מנשן (PortAventura Lucy's Mansion) - בית מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בתוך פארק השעשועים פורט אוונטורה. מעוצב ברמה גבוהה המתאימה לרמת של 5 כוכבים. זכה לתגובות מעולות ברשת. כ-1800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון H10 מדיטרניאן וילאג' (H10 Mediterranean Village)- אחד המלונות המומלצים ביותר ליד פורט אוונטורה גם מבחינת תמורה ביחס לעלות. קיבל המון ביקורות טובות ברשת ממשפחות עם ילדים. כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון דוראדה פאלאס (Hotel Dorada Palace) - מלון 4 כוכבים מצוין ומומלץ מאוד ברשת הממוקם כ-5 דקות נסיעה מפארק פורט אוונטורה. זכה לציון של 8.3 באתר בוקינג. כ-200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

תמונה: Jeremy Thompson פליקר (CC BY 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.