דירות נופש ביער השחור - הכירו את הדירות המומלצות ביותר ל-2020

דירות נופש ביער השחור הן האמצעי הפופולרי ביותר ללינה באיזור בקרב המטיילים הישראלים. באיזה איזור ביער כדאי להזמין דירה? אילו דירות זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת מתיירים ישראלים ומהעולם? וכמה הם יעלו לכם ב-2020? אתר "תיירות נבונה" עושה לכם סדר. כנסו.


דירות נופש ביער השחור - הכירו את הדירות המומלצות ביותר ל-2020
מדי חורף, אלפי תיירים הישראלים מתחילים להתכונן לעונת התיירות של היער השחור בפסח (טרום עונה) אך בעיקר חודשי הקיץ יולי ואוגוסט ובודקים את אפשרויות הלינה הרבות שמציע היער בעיירות הרבות. זאת הדרך הנכונה כמובן שכן כבר בחודשים פברואר ומרץ מקומות הלינה מתחילים להתמלא ולאחר מכן קשה מאוד למצוא מקומות טובים באיזורים המומלצים.

למרות שישנן לא מעט מלונות ביער השחור, ניתן לומר בבירור כי אופציית הלינה המועדפת ביותר על המטיילים הישראלים היא דירות נופש במקום מלון. היתרונות בדירת נופש ביער השחור הם ברורים - ברוב המוחלט של המקרים, הדירות מגיעות מאובזרות לחלוטין וזה אומר מטבח מלא הכולל מקרר, תנור, כיריים, מיקרוגל וכו' וכך ניתן להסתדר עם אוכל בשירות עצמי ולחסוך לא מעט כסף על מסעדות או על ארוחות בבית מלון.

יתרון נוסף ומשמעותי מאוד בדירת נופש הוא עבור המשפחות עם הילדים שרוצים להיות קרובים אחד אל השני בדירה אחת ולא להתחלק לחדרים בבית מלון. וכמובן ישנו גם את יתרון המחיר של הדירה שברוב המקרים יהיה זול יותר מאשר בית מלון.

דרום או צפון? - איפה כדאי לישון ביער השחור?


אז באיזה איזור כדאי להזמין דירת נופש ביער השחור? ובכן, מומחי התיירות ליער השחור מחלקים את היער לשני חלקים - צפון ודרום. כאשר ניתן לומר כי דרום היער השחור (וגם המרכז) הוא הפופולרי יותר מבין השניים שכן רוב האטרקציות הפופולריות ביותר נמצאות שם כגון פארק אירופה, אגם טיטיזי, אגם שלוכזי, פרייברוג ועוד. כמובן שגם צפון היער השחור הוא איזור מקסים ומעניין וישנם מגוון עצום של מסלולים ואתרים מצוינים שניתן לטייל בהם.

להלן הערים והעיירות בהן כדאי לחפש בהם דירת נופש בצפון או בדרום היער השחור (בהמשך הכתבה, נציג לכם את דירות הנופש באיזורים אלו שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת):

עיירות מומלצות לישון בהן בדרום היער השחור

הערים הפופולריות ביותר בהם כדאי לחפש דירות נופש בדרום היער השחור הן: טיטיזי, פרייבורג, סנט מורגן, סנט פיטר, הינטרזארטן, שלוכזי או פלדברג.

עיירות מומלצות לישון בהן בצפון היער השחור

הערים הפופולריות ביותר בהם כדאי לחפש דירות נופש בדרום היער השחור הן: באדן באדן, פרוידנשטט, פורצהיים וקרלסרוהה (Karlsruh).

בין 300 ל-700 ש"ח למשפחה ללילה - כמה עולות הדירות המומלצות ביותר ביער השחור ב-2020?


בבדיקה שערכנו באתרים מובילים כמו טריפ אדוויזר, בוקינג, הוטל פיינדר ועוד, עבור תאריכים שונים, מצאנו כי הדירות המומלצות ביותר (שתוכלו למצוא אותם מיד בהמשך הכתבה) שזכו לדירוגים הגבוהים ביותר ברשת יעלו למשפחה עם שני ילדים החל מ-300 ש"ח ועד 700 ש"ח כאשר רוב הדירות נמצאות בטווח של 400-500 ש"ח.

דירות נופש מומלצות ביער השחור 2020


להלן רשימה של הדירות שקיבלו את מירה ההמלצות ברשת ואת הציונים הטובים ביותר על פי חוות דעת של אלפי מטיילים ישראלים ומהעולם:

דירת ריגרס, בומבך, היער השחור (Riegers Ferienwohnung)

דירה זו זכתה במקום הראשון באתר בוקינג עבור משפחות עם ילדים לפי חוות דעת הגולשים וזכתה להמלצות רבות גם בקרב מטיילים ישראלים. הדירה ממוקמת בעיר בומבך (Bombach) ורחוקה 20 ק"מ מהעיר פרייבורג ו-13 ק"מ מפארק אירופה.

הדירה כוללת 2 חדרי שינה, סלון עם טלוויזיה, פינת אוכל ומטבח מאובזר בכל הכלים הדרושים וגם אינטנרט אלחוטי חופשי. המחיר הממוצע למשפחה בקיץ הוא כ-350 ש"ח ללילה.

להזמנת הדירה ובדיקת מחירים

גאסטהאוס הוג, רינגסהיים (Gästehaus Hog)

דירה זו הממוקמת בדרום היער השחור בעיירה רינגסהיים (Ringsheim) זכתה לציון 9.5 ונחשבת לאחת הדירות המומלצות ביותר באתר בוקינג. הדירה נמצאת במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מפארק אירופה וקרובה לכביש המהיר A5. מטיילים ישראלים ששהו בדירה שיבחו את בעלת הדירה ואת השירות שלה.

הדירה כוללת 3 חדרי שינה ומושלמת למשפחה עם ילדים כאשר אחד החדרים מיועד עבור ילדים עם עיצוב מתאים וכולל צעצועים ומשחקים. המחיר הממוצע של דירה זו ביולי או אוגוסט הוא כ-650 ש"ח.

להזמנת הדירה ובדיקת מחירים

בלה נטורה, ליד באדן באדן (Bella Natura) 

עוד דירה שנמצאת ברשימת הדירות המומלצות ביותר ביער השחור עם ציון של 9.5 היא הדירה "בלה נוטרה" הממוקמת בעיר לופינאו (Loffenau), כ-10 ק"מ מבאדן באדן. שדה התעופה של באדן נמצא 22 ק"מ מהדירה.

הדירה כוללת טרסה, פינת אוכל וסלון עם טלוויזיה. במטבח תוכלו למצוא מקרר, תנור, כיריים, מכונת קפה וכלי מטבח. גולשים רבים שיבחו בעיקר את השירות המצוין של בעלי הדירה ואת המיקום. המחיר הממוצע למשפחה עם 2 ילדים בקיץ: כ-450 ש"ח ללילה.

להזמנת הדירה ובדיקת מחירים

וילה שווארצוואלד, שלוכזי (Villa Schwarzwald)

אם אתם מחפשים להתפנק באמת, וילה שווארצוואלד הממוקמת באגם שלוכזי היא הכתובת עבורכם. הוילה שיכולה להכיל עד 12 נפשות ומתפרסת על פני 1000 מ"ר, נראית יותר כמו ארמון מאשר דירה ובפנים תוכלו למצוא אפילו בריכה פרטית, סאונה ושולחן ביליארד. הציון שקיבלה באתר בוקינג הוא 8.7.

הוילה כוללת 6 חדרי שינה ולכן מתאימה לטיול מרוכז של כמה משפחות עם ילדים המגיעים יחד. המיקום של הוילה הוא 100 מטרים בלבד מאגם שלוכזי המקסים וק"מ משם תמצאו מסעדות וחנויות רבות. המחיר לכל הוילה ללילה אחד בחודשי קיץ הוא כ-2500 ש"ח בממוצע.

להזמנת הוילה ובדיקת מחירים

האוס הוברטוס (Haus Hubertus)

דירה זו ממוקמת באיבאך (Ibach), כ-22 ק"מ מאגם טיטיזי. הדירה שזכתה לציון 9 מתוך 10 נחשבת למומלצת מאוד ואף זולה ביותר כאשר המחיר הממוצע של הדירה בקיץ הוא כ-300 ש"ח בלבד למשפחה עם 2 ילדים. הדירה כוללת מטבח מצויד עם תנור, כיריים, מקרר ומכונת קפה.

להזמנת הדירה ובדיקת מחירים


עוד דירות נופש מומלצות ביער השחור


  • פריין-ווהנונג זירוזה (Ferienwohnung Seerose) - דירת נופש בבאדן באדן עם ציון 8.5 בבוקינג. זכתה לביקורות מצוינות בקרב תיירים ישראלים. מחיר ממוצע: כ-550 ש"ח למשפחה של 4 נפשות.
  • סוויט באדן באדן (Sweet Apartments) - אחת הדירות המומלצות ביותר ברשת עם ציון מעולה של 9.1 בבוקינג. כ-630 ש"ח למשפחה.
  • Herz der Weinberge - ממוקמת במקום הראשון באתר בוקינג מבין כל הדירות הנופש ביער השחור. זכתה לתגובות נלהבות מאוד ברשת. כ-450 ש"ח בלבד למשפחה.
  • Ferienwohnung Friedrichstraße - דירת שני חדרי שינה מומלצת מאוד ברשת. כ-500 ש"ח למשפחה.
  • Ferienwohnung Himmelreich - ממוקמת ברוטנברג. זכתה לציון 9.1 בבוקינג ולחוות דעת מעולות. המחיר הממוצע לזוג עם 2 ילדים בקיץ: כ-470 ש"ח ללילה.

תמונה ראשית: Francisco Antunes מאתר פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, לחצו כאן לדף הגוגל פלוס או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 


שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.