מלונות בפריז מומלצים למשפחות 2020

מתכננים טיול משפחתי בפריז? אולי גם ליורודיסני? אספנו עבורכם מספר מלונות בפריז שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר עבור משפחות עם ילדים. אז איזה מלון הכי טוב וכמה הוא עולה? כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.


מלונות בפריז מומלצים למשפחות 2017/2020
פריז היא ללא ספק אחת הערים הפופולריות ביותר לנופש למשפחות. אם העיר עצמה על מגוון האטרקציות שלה, היורודיסני שממוקם לא רחוק משם לבטח מושך אליו הרבה מאוד משפחות.

לצורך כך, החלטנו לבדוק אילו מלונות בפריז נחשבים לטובים ביותר ולנותנים תמורה הטובה ביותר עבור משפחות עם ילדים. אילו מהם קרובים גם ליורודיסני? וגם - כמה הם יעלו לכם בתקופת הקיץ, החורף או החגים כמו סוכות ופסח אז קדימה, מתחילים.

מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בפריז 2020



נתחיל עם מלון הדירות אלמה מרסו המציע דירות גדולות בעלי מספר חדרי שינה לפי הצורך. לכן, מלון זה מיועד למשפחות ולקבוצות של יותר משני מבוגרים. המלון עצמו ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה בלבד משער הניצחון ומשאנז אליזה כאשר מגדל אייפל ממוקם כ-15 דקות הליכה בלבד.

המלון עצמו מדורג 4 כוכבים ומציע בין היתר בכל הדירות טלוויזיה במסך שטוח, אינטרנט חופשי, חדר רחצה פרטי, מטבח מאובזר קומפלט הכולל אפילו מדיח כלים! ואם זה לא מספיק, המלון מציע גם שוקולדים ומים ללא תשלום לאורחים מיד עם הגיעתם למלון.

המחיר הממוצע לשתי לילות מתחיל מ-5500 ש"ח לדירה המתאימה לארבעה אנשים (או זוג עם שני ילדים).





עוד מלון מצוין שקיבל לא מעט המלצות ברשת הוא מלון נובוטל פריז טור אייפל. המלון ששייך לרשת המלונות הבינלאומית נובוטל (לה גם מלונות בארץ), מציע 264 חדרים שביניהם גם חדרי משפחה עם שני מיטות זוגיות לזוג עם שני ילדים או חדרים עם מיטה זוגית אחת ומיטת יחד אחת לזוג עם ילד אחד.

מלון נובוטל פריז טור אייפל אשר מדורג 4 כוכבים גם הוא, ממוקם בלב העיר ובמרחק הליכה אל מגדל אייפל.



עוד מלון זול וטוב בפריז המתאים למשפחות הוא מלון נוסף מרשת מלונות נובוטל - "מלון נובוטל פריז גאר דה ליון", הממוקם במרכז העיר ומציע אף בריכה מקורה בה תוכלו להשתכשך עם הילדים. אם אתם מתכוננים לשלב את דיסנילנד פריז (יורודיסני) בחופשה המשפחתית שלכם, המלון נמצא במרחק 40 דקות נסיעה ברכבת לפארק המדהים של דיסני שלבטח יהווה חוויה מקסימה עבור הילדים.




מלון פולמן פריז ממוקם ברובע מונפראנס ורחוק מרחק של 15 דקות הליכה מגני לוקסמבורג. המלון ממוקם בבניין גבוה וגדול במיוחד ומציע לא פחות מ-957 חדרים. באתר בוקינג.קום קיבל המלון ציון של 8.1 ובאתר טריפ אדוויזר, 71 אחוזים (מקום 495 מתוך 1795!).



עוד כמה מלונות בפריז זולים וטובים למשפחות שכדאי לבדוק:


 

מלונות בפריז למשפחות ביורודיסני - 2020


חיפשנו עבורכם גם מלונות בפריז שצמודים ליורודיסני המתאימים למשפחות עם ילדים וקיבלו המלצות מגולשים רבים. הנה כמה מהם:


ממוקם עשר דקות נסיעה מיורודיסני עם שירות הסעות חינם הלוך חזור לפארק.



 


מלון זה ממקום אף הוא במרחק של 10 דקות נסיעה מיורודיסני. גם כאן תוכלו ליהנות משירות הסעות בחינם ליורודיסני ואפילו לרכוש כרטיסים באמצעות המלון.



עוד כמה מלונות ביורודיסני פריז זולים ומומלצים למשפחות עם ילדים שכדאי לבדוק:



תמונה: Joe deSousa

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.  

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.