אילו מלונות ברודוס מציעים אירוח הכל כלול?

מחפשים להזמין עצמאית מלון ברודוס שמציע אירוח הכל כלול בקיץ הקרוב? אילו מלונות ברודוס מציעים אירוח הכל כלול ומי הכי זול? הרשימה המלאה, בכתבה שלפניכם.


אילו מלונות ברודוס מציעים אירוח הכל כלול?
 
רודוס מציעה מאות מלונות מפוארים יותר ומפוארים פחות להמוני התיירים הפוקדים אותה מדי קיץ. חלק גדול מהם מציע גם אירוח הכל כלול. אז אם אתם רוצים להזמין באופן עצמאי מלון ברודוס הכל כלול ומצואאת המחירים הזולים ביותר, הגעתם למקום הנכון.

לקראת עונת התיירות של יולי אוגוסט 2014, בכתבה הבאה אספנו לכם רשימה של מלונות ברודוס המציעים אירוח הכל כלול כאשר לחיצה על שם המלון תוביל אתכם למנוע השוואת מחירים של אתר השוואת המחירים העולמי "הוטל קומביין" בו תוכלו למצוא את המחיר הטוב ביותר מבין עשרות אתרי מלונות בינלאומיים. להלן התוצאות:

מלונות ברודוס המציעים אירוח הכל כלול


מלון לוטניס רודוס (Loutanis Hotel Rhodes) - מלון 3 כוכבים ברודוס המציע 69 חדרים מרוהטים וארוחות הכל כלול. המלון ממוקם בקולימפיה ליד סטנגה ופלירקי.

מלון קרסטן רויאל ויליג' רודוס (The Kresten Royal Villas & Spa) - מלון קרסטן רויאל ויליג' רודוס הוא מלון 5 כוכבים מפואר יותר ברודוס המציע אירוח הכל כלול. המלון מציע בריכות שחייה מפוארות, חוף פרטי, ג'קוזי, מתחם מגרשי טניס, מיני גולף ועוד. המלון ממוקם 5 ק"מ בלבד מהעיר העתיקה של רודוס.

מלון לינדוס רודוס (Lindos Imperial Resort & Spa) - עוד מלון מוכר מאוד ופופולרי במיוחד ברודוס המציע אירוח הכל כלול הוא מלון לינדוס רודוס. מלון זה מדורג 5 כוכבים ומציע 3 בריכות שחייה חיצוניות ובריכה מקורה, ארבע מסעדות גורמה שונות ועוד. המלון עצמו ממוקם על חוף קיוטארי ובמרחק נסיעה קצר מהעיירה לינדוס.

מלון ד'אנדריאה מארה ביץ' (D'Andrea Mare Beach Resort Aparthotel) - כפר נופש בן 4 כוכבים היושב על חוף ים ביאליסוס ברודוס המציע במסגרת האירוח שלו גם אירוח הכל כלול. משםחות עם ילדים יוכלו למצוא בבריכות השחייה הגדולות שלו גם מגלשות מים ואטקרקציות נוספות.

מלון אלקטרה פאלאס רודוס (Electra Palace Resort) - עוד מלון 5 כוכבים המומלץ למשפחות עם ילדים ומציע אירוח הכל כלול ברודוס הוא מלון אלקטרה פאלאס הממוקם על חוף ים ביאליסוס רודוס.

מלון אפאנדו ביי רודוס (Afandou Bay Resort Suites) - אתר נופש גדול המשקיף אל הנופים של מפרץ אפאנדו שברודוס. המלון מציע 34 סוויטות מפוארות ומרווחות וארוחות על בסיס הכל כלול.

מלון מירלונה וילג' (Miraluna Village) - מלון מפואר ביותר ברודוס ופופולרי מאוד בקרב התיירים הישראלים המדורג 5 כוכבים ומציע בין היתר גם חבילות אירוח הכל כלול. חבילות נופש רבות במשרדי הנסיעות הישראלים כוללות את המלון הזה הממוקם בחוף קיוטארי.

מלון איקסיאן גראנד רודוס (Ixian Grand) - אחד המלונות המוכרים ביותר ברודוס שמציעים הכל כלול  וגם אחד המפוארים שביניהם. המלון ממוקם על חוף יאליסוס ומציע מלבד חוף הים גם בריכות שחייה עם סילוני הידרו-מסאז'. המלון מציע גם סוויטות עם בריכות פרטיות, הופעות חיות בעונות התיירות ועוד.

מלון בל אייר רודוס (Belair Beach Hotel) - מלון 4 כוכבים ברודוס המציע אירוח הכל כלול. המלון יושב על חוף ים באיקסיה ומציע אטרקציות רבות לתיירים מתוך המלון ומחוצה לו.

מלון פרדייז ויליג' רודוס (Aldemar Paradise Village‬) - מלון 4 כוכבים באיזור קאלית'יאה שברודוס המציע אירוח הכל כלול. המלון עצמו ממוקם במרחק של כ-20 דקות נסיעה מהאקרופוליס של רודוס והתיירים שומרי המסורת יוכלו אף למצוא בית כנסת במרחק קצר מהמלון.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.