מלונות זולים בלונדון למשפחה עם ילדים

אנו ממשיכים עם סדרת הכתבות שלנו על מלונות בלונדון והפעם: רשימה של מלונות במרכז לונדון הכי מומלצים למשפחות עם ילדים וגם, איזה מלון בלונדון מציע 4 לילות בפסח 2014 בפחות מ-4000 ש"ח למשפחה שלמה?


  
אחרי שתי הכתבות האחרונות בסדרה שלנו שהתמקדו יותר בזוגות, הפעם החלטנו להתמקד ולבדוק אילו מלונות בלונדון נחשבים לטובים ביותר למשפחות עם ילדים וכשאנחנו מתכוונים לטובים ביותר, אנחנו מתכוונים לזולים ביותר ולמומלצים ביותר שמצאנו ברשת.



עוד כתבות בסדרה: 
מכיוון שחופשת פסח 2014 קרובה אלינו מתמיד, רבים מהתיירים הישראלים שיטוסו השנה ללונדון, יעשו זאת יחד עם הילדים שלהם ולכן, היום בכתבה הבאה החלטנו להציג בפניכם רק מלונות שמציעים חדרים משפחתיים במחירים סבירים והגיוניים.

את החיפוש ביצענו באתר המלונות הגדול ביותר בעולם - אתר Booking ובו פילחנו את התוצאות לפי מלונות המציעים חדרים משפחתיים בלבד במחירים זולים וסיננו את התוצאות לפי המלצות הגולשים. הנה התוצאות שקיבלנו:

מלון אקסלסיור לונדון (Excelsior Hotel)

מלון אקסלסיור הוא מלון דירות בלונדון המדורג 2 כוכבים. המלון ממוקם במרכז לונדון באיזור קינג קרוס ובמרחק הליכה מרחוב אוקספורד והמוזיאון הבריטי. למרות היותו מלון 2 כוכבים בלבד, כל החדרים במלון כוללים מסך טלוויזיה שטוח, שירותים ומקלחת, ערכת קומוקום וישנם חדרים אף עם מחמם מגבות חשמלי.

מחפשי הווי-פיי החינמי יכולים להיות רגועים. המלון מציע אינטרנט אלחוטי בחינם בחדרים ובכל רחבי המלון כך שתוכלו לצ'וטט עם בני המשפחה בעזרת וואטסאפ ללא תשלום.

מחירים: מבחינת המחירים, מלון אקסלסיור נחשב למלון זול ו-4 לילות בפסח הכוללים גם את ליל הסדר 2014 יעלו לכל המשפחה 3587 ש"ח בלבד.

מלון ג'ורג'יאן לונדון (The Georgian Hotel) 

עוד מלון משפחות זול בלונדון הוא מלון ג'ורג'יאן הוטל אשר ממוקם במרילבורן שבמרכז לונדון. המלון מציע בכל חדר טלוויזיה, קומקום, מייבש שיער וטלפון וכן חדרי רחצה פרטיים כאשר חשוב להדגיש כי בחלק מהחדרים חדרי הרחצה הפרטיים ממוקמים מחוץ לחדר.

מיקום המלון הוא הצד החזק שלו כאשר במרחק הליכה תוכלו להגיע להייד פארק, מוזיאון מאדאם טוסו או הסוהו.

מחירים: המחיר למלון זה ל-4 לילות בפסח 2014 למשפחה עם שני ילדים גדולים הוא 4057 ש"ח בלבד.

מלון סבן אפארט לונדון (Seven Apart)

מלון Seven Apart הוא מלון 4 כוכבים שזכה לאחד מציוני הדירוג הטובים ביותר בנישת המלונות למשפחות בלונדון במרכז העיר. מלון זה יקר במעט יותר משני המלונות שהזכרנו קודם אך מדורג 4 כוכבים ומעוצב ברמה גבוהה יותר. למעשה, סבן אפארט הוא מלון בוטיק המציע 8 חדרים בלבד באבזור מלא ובעיצוב מוקפד.

המלון ממוקם במרכז לונדון סמוך לתחנת קינקרוס ותחנת לונדון יוסטון.

מחירים: המחיר ל-4 לילות במלון זה בפסח לכל המשפחה הוא 6017 ש"ח.



מלון מרלין אמפייר סקוור (Marlin Empire Square)

מלון נוסף שזכה לביקורות מצוינות מגולשי בוקינג הוא מלון מרלין לונדון. המלון בתוך בניין גבוה כאשר בחדרים הגבוהים ניתן ליהנות מהנוף היפה של לונדון. המלון ממוקם קרוב מאוד אל גשר לונדון, שוק בורו ושארד וכן ממוקם כק"מ וחצי מה-לונדון איי (העין של לונדון).

הדירות במלון כוללות סלון עם חלל פתוח גדול עם חלונות גדולים הפרוסים לאורך כל הקיר החיצוני כך שאפשר ליהנות מהנוף. הדירות כוללות 2 חדרי שינה נפרדים, חדר רחצה פרטי, מטבח באבזור מלא, טלוויזיה ועוד. בנוסף, מציע המלון אינטרנט אלחוטי בחינם הזמין בכל רחבי המלון.

מחירים: 6248 ש"ח למשפחה הכוללת 2 מבוגרים ו-2 ילדים גדולים בדירה משפחתית ל-4 לילות בפסח 2014.

מלונות נוספים בלונדון המומלצים למשפחות עם ילדים

והנה כמה מלונות נוספים שכדאי לבדוק אותם ולהשוות מול אלו שכבר ציינו לכם:
 תמונה: Dious 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

    אין תגובות:

    מופעל על ידי Blogger.